Pasinaudodamos interneto teikiamomis mums galimybėmis, valdžios institucijos kasmet pasiūlo naujų e. paslaugų. Žinoma, svarbu ne tik perkelti paslaugas į elektroninę erdvę, bet ir padaryti jas lengvai surandamas. Portale, kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, galima rasti informaciją ir nuorodas į visas svarbiausias Lietuvoje teikiamas viešąsias ir administracines e. paslaugas.

Paslaugų filtras
Paslaugos teikėjas:
Joniškio rajono savivaldybėX
Paslaugos gavėjai:
Viešujų paslaugų sritis:
Gyvenimo atvejai:
Išplėstinė paieška
Paslaugos tipas:
Paslaugos kaina:
Paslaugų elektronizavimo lygis:
Paslaugų teikimo rezultatai:
Prisijungimo būdai:
Joniškio rajono savivaldybė
Pavadinimas
Joniškio rajono savivaldybė
Adresas
Livonijos g. 4, 84124 Joniškis
Adresas internete
Telefonas
+37042669140
Faksas
+370 4 26 69143
Darbo laikas
I-IV 8:00 – 17:00, V 8:00 – 15:45
Paslaugos aprašas
Valstybės garantuojamos pirminės teisinės pagalbos teikimas
Pirminė teisinė pagalba – Valstybės garantuojamos teisinės pagalbos įstatymo nustatyta tvarka teikiama teisinė informacija, teisinės konsultacijos ir dokumentų, skirtų valstybės ir savivaldybių institucijoms, išskyrus procesinius dokumentus, rengimas. Ši teisinė pagalba apima patarimus dėl ginčo sprendimo ne teismo tvarka, veiksmus dėl taikaus ginčo išsprendimo ir taikos sutarčių parengimą. Pirminė teisinė pagalba neapima mokesčių administratoriui teikiamų deklaracijų pildymo. Pirminė teisinė pagalba teikiama savo nuolatinę gyvenamąją vietą Joniškio rajone deklaravusiam fiziniam asmeniui atvykus į Joniškio rajono savivaldybės administracijos Teisės ir metrikacijos skyrių.
Pagrindinė informacija
Paslaugos gavėjai
Fiziniams asmenims ne verslo tikslais
Viešujų paslaugų sritis/pogrupis
Kitos paslaugos
Gyvenimo atvejis
Kita
Funkcija, kurią vykdant teikiama paslauga
Valstybės perduota funkcija
Paslaugos tipas
Neelektroninė paslauga
Paslaugos teikimo rezultatai
Dokumentų rengimas, gynyba ir atstovavimas bylose, įskaitant vykdymo procesą, atstovavimas išankstinio ginčo sprendimo ne teisme atveju, jeigu tokią tvarką nustato įstatymai ar teismo sprendimas.
Susiję su paslauga veiksmai
Nėra duomenų
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
1. Asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas.
2. Pažyma, patvirtinanti pareiškėjo gyvenamąją vietą.
3. Kiti su pareiškėją dominančiais klausimais susiję dokumentai (teismo procesiniai dokumentai, sutartys ir pan.)
Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas
Nėra duomenų
Užmokesčio gavėjo duomenys
Nėra duomenų
Paslaugos teikėjo kontaktinė informacija
Paslaugos teikėjas
Paslaugos teikimas
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Paslaugą teikiantis specialistas programoje „Kontora“ pirminės teisinės pagalbos registre nurodo šiuos duomenis: pareiškėjo vardą, pavardę, asmens kodą, gyvenamąją vietą, klausimą, dėl kurio buvo suteikta pirminė teisinė pagalba, pirminės teisinės pagalbos teikimo trukmę.
Pareiškėjas registracijos kortelėje pasirašo, kad jam buvo suteikta pirminė teisinė pagalba.
Jeigu teikiant pirminę teisinę pagalbą paaiškėja, kad pareiškėjui reikės antrinės teisinės pagalbos, pirminę teisinę pagalbą teikiantis specialistas pareiškėjui padeda surašyti ar surašo prašymą suteikti antrinę teisinę pagalbą.
Paslauga apmokama vietoje
Ne
Paslaugos inicijavimo forma
Prašymą užpildo paslaugą teikiantis tarnautojas programa „Kontora“
Paslaugos inicijavimo formos priedas
Prašymo formos nėra.
Paslaugos suteikimo kaina: Tikslinama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Nėra duomenų
Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP
Ne
Yra galimas mokėjimas per eBankus
Ne
eBankai ne per tarpininką
Nėra duomenų
Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)
Ne
eBankai per tarpininką
Nėra duomenų
Prisijungimo būdas
Nėra duomenų
Elektronizavimo lygis
Nėra duomenų
Užsakant paslaugą reikalingas tapatybės nustatymas
Ne
Informacija apie leidimų ir licencijų išdavimą verslo subjektams
Papildoma informacija
Teisės aktai
Pavadinimas Lietuvos Respublikos valstybės garantuojamos teisinės pagalbos įstatymas
Nuoroda http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=98693
Lietuvos Respublikos valstybės garantuojamos teisinės pagalbos įstatymas Lietuvos Respublikos valstybės garantuojamos teisinės pagalbos įstatymas
Pastabos
Nėra duomenų
Raktažodžiai
teisinė pagalba
Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas
schema.pdf schema.pdf
Paslaugą teikiantis specialistas programoje „Kontora“ pirminės teisinės pagalbos registre nurodo šiuos duomenis: pareiškėjo vardą, pavardę, asmens kodą, gyvenamąją vietą, klausimą, dėl kurio buvo suteikta pirminė teisinė pagalba, pirminės teisinės pagalbos teikimo trukmę.
Pareiškėjas registracijos kortelėje pasirašo, kad jam buvo suteikta pirminė teisinė pagalba.
Jeigu teikiant pirminę teisinę pagalbą paaiškėja, kad pareiškėjui reikės antrinės teisinės pagalbos, pirminę teisinę pagalbą teikiantis specialistas pareiškėjui padeda surašyti ar surašo prašymą suteikti antrinę teisinę pagalbą.
PAS2955
Prašymo formos
Prašymo formos nėra.
Atnaujinta
2016-03-24
Jūsų klausimai - mūsų atsakymai

Portalą tvarko: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Valstybės biudžetinė įstaiga, Šventaragio g. 2, LT-01510 Vilnius, juridinio asmens kodas 1886014610, www.vrm.lt

Kontaktai  |   Svetaines struktūra  |  Archyvine svetaines versija

Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems