Pasinaudodamos interneto teikiamomis mums galimybėmis, valdžios institucijos kasmet pasiūlo naujų e. paslaugų. Žinoma, svarbu ne tik perkelti paslaugas į elektroninę erdvę, bet ir padaryti jas lengvai surandamas. Portale, kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, galima rasti informaciją ir nuorodas į visas svarbiausias Lietuvoje teikiamas viešąsias ir administracines e. paslaugas.

Paslaugų filtras
Paslaugos teikėjas:
Vilniaus regioninis valstybės archyvasX
Paslaugos gavėjai:
Viešujų paslaugų sritis:
Gyvenimo atvejai:
Išplėstinė paieška
Paslaugos tipas:
Paslaugos kaina:
Paslaugų elektronizavimo lygis:
Paslaugų teikimo rezultatai:
Prisijungimo būdai:
Vilniaus regioninis valstybės archyvas
Pavadinimas
Vilniaus regioninis valstybės archyvas
Adresas
O. Milašiaus g. 23, LT-10102 Vilnius
Adresas internete
El paštas
Telefonas
+37052477856
Faksas
+37052477856
Darbo laikas
I-IV 7:30 – 16:30, V 7:30 – 15:15
Paslaugos aprašas
Administracinės procedūros vykdymas

Administracinės procedūra – viešojo administravimo subjekto (Vilniaus regioninio valstybės archyvo) atliekami privalomi veiksmai nagrinėjant asmens skundą ar pranešimą apie Vilniaus regioninio valstybės archyvo (toliau – Archyvas) veiksmais, neveikimu ar administraciniais sprendimais galimai padarytą asmens, nurodyto skunde ar pranešime, teisių ir teisėtų interesų pažeidimą ir priimant dėl to administracinės procedūros sprendimą. Skundai ir pranešimai priimami tik pateikti raštu (tiesiogiai asmeniui atvykus į Archyvą, atsiuntus paštu ar per pasiuntinį), elektroniniu būdu Archyvo elektroninio pašto adresu vilnius@archyvai.lt, Integralioje administracinių paslaugų sistemoje ar per E. pristatymo sistemą. Pateikti skundai ir pranešimai turi būti pasirašyti. Atsakymas asmeniui pateikiamas tokiu būdu, kokiu buvo pateiktas skundas ar pranešimas, jeigu paslaugos gavėjas nepageidauja gauti atsakymą kitu būdu. Atsakymas, siunčiamas elektroniniu būdu, Archyvo direktoriaus ar jo įgalioto valstybės tarnautojo turi būti pasirašytas elektroniniu parašu.

Pagrindinė informacija
Paslaugos gavėjai
Fiziniams asmenims ne verslo tikslais; Juridiniams asmenims ne verslo tikslais
Viešujų paslaugų sritis/pogrupis
Kitos paslaugos
Gyvenimo atvejis
Kita
Funkcija, kurią vykdant teikiama paslauga
Nėra duomenų
Paslaugos tipas
Neelektroninė paslauga
Paslaugos teikimo rezultatai

Priimtas administracinės procedūros sprendimas.

Susiję su paslauga veiksmai
Nėra duomenų
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
- pasirašytas asmens skundas ar pranešimas, kuriame turi būti nurodytas asmens vardas, pavardė, gyvenamoji vieta (jeigu kreipiasi fizinis asmuo) arba pavadinimas, kodas, buveinės adresas (jeigu kreipiasi juridinis asmuo) ir kontaktiniai duomenys ryšiui palaikyti;
- kiti dokumentai ar jų kopijos.
Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas
Nėra duomenų
Užmokesčio gavėjo duomenys
Nėra duomenų
Paslaugos teikėjo kontaktinė informacija
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Romas Raginskas
Pareigos: Vyriausiasis patarėjas
Telefonas: Nėra duomenų
Mobilusis telefonas: +37064040774
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: r.raginskas@archyvai.lt
Paslaugos teikimas
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
1. Asmuo skundą ir pranešimą pateikia raštu (tiesiogiai asmeniui atvykus į Archyvą, atsiuntus paštu ar per pasiuntinį), elektroniniu būdu Archyvo elektroninio pašto adresu vilnius@archyvai.lt, Integralioje administracinių paslaugų sistemoje ar per E. pristatymo sistemą. Pateikti skundai ir pranešimai turi būti pasirašyti. Skundai ir pranešimai, kuriuose nenurodytas asmens vardas ir pavardė (juridinio asmens – pavadinimas), adresas arba kurie nėra asmens pasirašyti, Archyvo direktoriaus arba jo įgalioto valstybės tarnautojo sprendimu gali būti nenagrinėjami. Apie sprendimą nenagrinėti skundo pranešama asmeniui ne vėliau kaip 5 darbo dienas nuo skundo gavimo dienos, išskyrus atvejus, kai skunde nenurodoma jokių asmens duomenų ryšiui palaikyti;
2. Per 3 darbo dienas nuo skundo ar pranešimo gavimo Archyvo direktoriaus įgaliotas valstybės tarnautojas pradeda administracinę procedūrą (dokumentų ir reikalingos informacijos gavimas, asmenų apklausa, faktinių duomenų patikrinimas);
3 Administracinės procedūros sprendimo priėmimas;
4. Atsakymas asmeniui pateikiamas tokiu būdu, kokiu buvo pateiktas skundas ar pranešimas, jeigu paslaugos gavėjas nepageidauja gauti atsakymą kitu būdu. Atsakymas, siunčiamas elektroniniu būdu, Archyvo direktoriaus ar jo įgalioto valstybės tarnautojo turi būti pasirašytas elektroniniu parašu.
Paslauga apmokama vietoje
Ne
Paslaugos inicijavimo forma
Raštu (tiesiogiai asmeniui atvykus į Archyvą, atsiuntus paštu ar per pasiuntinį), elektroniniu būdu Archyvo elektroninio pašto adresu vilnius@archyvai.lt, Integralioje administracinių paslaugų sistemoje ar per E. pristatymo sistemą pateikiamas laisvos formos pasirašytas skundas ar pranešimas, kuriame kuo tiksliau įvardijami Archyvo veiksmai, neveikimas ar administracinis sprendimas, kuriais galimai buvo pažeistos asmens teisės ar teisėti interesai.
Paslaugos inicijavimo formos priedas
Prašymo formos nėra.
Paslaugos suteikimo kaina: Tikslinama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Nėra duomenų
Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP
Ne
Yra galimas mokėjimas per eBankus
Ne
eBankai ne per tarpininką
Nėra duomenų
Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)
Ne
eBankai per tarpininką
Nėra duomenų
Prisijungimo būdas
Nėra duomenų
Elektronizavimo lygis
Nėra duomenų
Užsakant paslaugą reikalingas tapatybės nustatymas
Ne
Nuoroda į el. paslaugą
Informacija apie leidimų ir licencijų išdavimą verslo subjektams
Papildoma informacija
Teisės aktai
Pavadinimas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.0BDFFD850A66/asr
Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas
Pastabos
Paslauga galutinė.

Skundai ir pranešimai, kuriuose nenurodytas asmens vardas ir pavardė (juridinio asmens – pavadinimas), adresas arba kurie nėra asmens pasirašyti, Archyvo direktoriaus arba jo įgalioto valstybės tarnautojo sprendimu gali būti nenagrinėjami.
Raktažodžiai
Skundas
Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas
administracines-proceduros-vykdymo-schema.pdf administracines-proceduros-vykdymo-schema.pdf
1. Asmuo skundą ir pranešimą pateikia raštu (tiesiogiai asmeniui atvykus į Archyvą, atsiuntus paštu ar per pasiuntinį), elektroniniu būdu Archyvo elektroninio pašto adresu vilnius@archyvai.lt, Integralioje administracinių paslaugų sistemoje ar per E. pristatymo sistemą. Pateikti skundai ir pranešimai turi būti pasirašyti. Skundai ir pranešimai, kuriuose nenurodytas asmens vardas ir pavardė (juridinio asmens – pavadinimas), adresas arba kurie nėra asmens pasirašyti, Archyvo direktoriaus arba jo įgalioto valstybės tarnautojo sprendimu gali būti nenagrinėjami. Apie sprendimą nenagrinėti skundo pranešama asmeniui ne vėliau kaip 5 darbo dienas nuo skundo gavimo dienos, išskyrus atvejus, kai skunde nenurodoma jokių asmens duomenų ryšiui palaikyti;
2. Per 3 darbo dienas nuo skundo ar pranešimo gavimo Archyvo direktoriaus įgaliotas valstybės tarnautojas pradeda administracinę procedūrą (dokumentų ir reikalingos informacijos gavimas, asmenų apklausa, faktinių duomenų patikrinimas);
3 Administracinės procedūros sprendimo priėmimas;
4. Atsakymas asmeniui pateikiamas tokiu būdu, kokiu buvo pateiktas skundas ar pranešimas, jeigu paslaugos gavėjas nepageidauja gauti atsakymą kitu būdu. Atsakymas, siunčiamas elektroniniu būdu, Archyvo direktoriaus ar jo įgalioto valstybės tarnautojo turi būti pasirašytas elektroniniu parašu.
PAS279
Užsakyk šią paslaugą elektroniniu būdu
Prašymo formos
Prašymo formos nėra.
Atnaujinta
2019-06-07
Jūsų klausimai - mūsų atsakymai

Portalą tvarko: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Valstybės biudžetinė įstaiga, Šventaragio g. 2, LT-01510 Vilnius, juridinio asmens kodas 1886014610, www.vrm.lt

Kontaktai  |   Svetaines struktūra  |  Archyvine svetaines versija

Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems