Pasinaudodamos interneto teikiamomis mums galimybėmis, valdžios institucijos kasmet pasiūlo naujų e. paslaugų. Žinoma, svarbu ne tik perkelti paslaugas į elektroninę erdvę, bet ir padaryti jas lengvai surandamas. Portale, kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, galima rasti informaciją ir nuorodas į visas svarbiausias Lietuvoje teikiamas viešąsias ir administracines e. paslaugas.

Paslaugų filtras
Paslaugos teikėjas:
Alytaus miesto savivaldybės administracijaX
Paslaugos gavėjai:
Viešujų paslaugų sritis:
Gyvenimo atvejai:
Išplėstinė paieška
Paslaugos tipas:
Paslaugos kaina:
Paslaugų elektronizavimo lygis:
Paslaugų teikimo rezultatai:
Prisijungimo būdai:
Alytaus miesto savivaldybės administracija
Pavadinimas
Alytaus miesto savivaldybės administracija
Adresas
Rotušės a. 4, LT-62504 Alytus
Adresas internete
El paštas
Telefonas
+37031555111
Faksas
+37031555192
Darbo laikas
I-IV 8:00 – 17:00, V 8:00 – 15:45
Paslaugos aprašas
Antrojo laipsnio valstybinių pensijų motinoms, pagimdžiusioms ir išauginusioms iki 8 metų bei gerai išauklėjusioms 5 ir daugiau vaikų, skyrimas
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybinių pensijų įstatymu, teisę gauti Lietuvos Respublikos antrojo laipsnio valstybines pensijas turi Lietuvos Respublikos pilietės – motinos, pagimdžiusios, išauginusios ir gerai išauklėjusios 7 ir daugiau vaikų, jei jos yra sulaukusios Valstybinių socialinio draudimo pensijų įstatymo nustatytą senatvės pensijos amžiaus arba yra pripažintos nedarbingomis ar iš dalies darbingomis, netekusiomis 60 proc. ir daugiau darbingumo (iki 2005 m. liepos 1 d. I ar II grupės invalidėmis).
Asmens prašymas pateikiamas raštu (asmeniui atvykus į Socialinės paramos skyrių).
Asmuo apie priimtą sprendimą informuojamas raštu.
Pagrindinė informacija
Paslaugos gavėjai
Fiziniams asmenims ne verslo tikslais
Viešujų paslaugų sritis/pogrupis
Nėra duomenų
Gyvenimo atvejis
Kita
Funkcija, kurią vykdant teikiama paslauga
Valstybės perduota funkcija
Paslaugos tipas
Neelektroninė paslauga
Paslaugos teikimo rezultatai
Parengtus dokumentus VAS išsiunčia Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai. Ministerijos komisija priima sprendimą ir informuoja asmenį.
Susiję su paslauga veiksmai
Nėra duomenų
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
1. Prašymas.
2. Asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas.
3. Asmens gyvenimo aprašymas.
4. Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos išduotos darbingumo lygio pažymos (invalidumo pažymėjimo, išduoto iki 2005 m. liepos 1 d.).
5. Visų vaikų charakteristikos, pateiktos mokymo įstaigų arba darbdavių, jeigu nedirba ir nesimoko - iš seniūnijų.
6. Visų vaikų gimimo liudijimai, pasai ir jų kopijos.
7. Mirusių vaikų mirties liudijimai ir jų kopijos.
8. Kiti dokumentai, įrodantys giminystės ryšius, ir jų kopijos.
9. Atsiskaitomosios banko sąskaitos rekvizitai.
Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas
Nėra duomenų
Užmokesčio gavėjo duomenys
Nėra duomenų
Paslaugos teikėjo kontaktinė informacija
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Jūratė Budzilienė
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus vyresnioji specialistė Jūratė
Telefonas: +370 3 15 56664
Mobilusis telefonas: Nėra duomenų
Faksas: +370 3 15 56666
El. paštas: jurate.budziliene@ams.lt
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Donata Ambrulevičienė
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus vyresnioji specialistė
Telefonas: +37031556664
Mobilusis telefonas: Nėra duomenų
Faksas: +370 3 15 56666
El. paštas: donata.ambruleviciene@ams.lt
Paslaugos teikimas
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
1. Interesantas (fizinis asmuo).
2. Teisės aktų nustatyta tvarka pateikiami dokumentai. Prašymas.
3. Atsakingas specialistas registruoja prašymą IS, atspausdina informacinį lapelį, kurį įteikia asmeniui.
4. Atsakingas specialistas per SPIS patikrina „Sodros“ ir Gyventojų registro turimus
duomenis apie asmenį. Specialistas patikrina asmens buities ir gyvenimo sąlygas, parengia buities tyrimo aktą.
5. Išnagrinėjęs prašymą, specialistas parengia teikimą dėl Lietuvos Respublikos antrojo laipsnio valstybinės pensijos skyrimo.
6. Teikimą pasirašo AMSA direktorius.
7. Parengtus dokumentus VAS išsiunčia Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai. Ministerijos komisija priima sprendimą ir informuoja asmenį.

Sutrumpinimai:
IS – Paramos informacinė sistema
SPS – Socialinės paramos skyrius
VAS – Vidaus administravimo skyrius
SPIS – Socialinės paramos informacinė sistema
Paslauga apmokama vietoje
Ne
Paslaugos inicijavimo forma
http://www.alytus.lt/paslauga-sps25
Paslaugos suteikimo kaina: Tikslinama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Nėra duomenų
Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP
Ne
Yra galimas mokėjimas per eBankus
Ne
eBankai ne per tarpininką
Nėra duomenų
Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)
Ne
eBankai per tarpininką
Nėra duomenų
Prisijungimo būdas
Nėra duomenų
Elektronizavimo lygis
Nėra duomenų
Užsakant paslaugą reikalingas tapatybės nustatymas
Ne
Nuoroda į el. paslaugą
Informacija apie leidimų ir licencijų išdavimą verslo subjektams
Papildoma informacija
Teisės aktai
Pavadinimas 1. Lietuvos Respublikos valstybinių pensijų įstatymas
2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007-03-14 nutarimas Nr. 225 „Dėl Lietuvos Respublikos pirmojo ir antrojo laipsnių valstybinių pensijų skyrimo ir mokėjimo nuostatų patvirtinimo“.

Nuoroda #
1. Lietuvos Respublikos valstybinių pensijų įstatymas <br/>2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007-03-14 nutarimas Nr. 225 „Dėl Lietuvos Respublikos pirmojo ir antrojo laipsnių valstybinių pensijų skyrimo ir mokėjimo nuostatų patvirtinimo“. <br/><br/> 1. Lietuvos Respublikos valstybinių pensijų įstatymas
2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007-03-14 nutarimas Nr. 225 „Dėl Lietuvos Respublikos pirmojo ir antrojo laipsnių valstybinių pensijų skyrimo ir mokėjimo nuostatų patvirtinimo“.


Pastabos
Asmuo gali gauti tik vieną valstybinę pensiją. Jeigu asmuo gauna šalpos pensiją, antro laipsnio valstybinė pensija jam neskiriama.
Raktažodžiai
Antrojo laipsnio valstybinė pensija
Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas
sps25-schema.doc sps25-schema.doc
1. Interesantas (fizinis asmuo).
2. Teisės aktų nustatyta tvarka pateikiami dokumentai. Prašymas.
3. Atsakingas specialistas registruoja prašymą IS, atspausdina informacinį lapelį, kurį įteikia asmeniui.
4. Atsakingas specialistas per SPIS patikrina „Sodros“ ir Gyventojų registro turimus
duomenis apie asmenį. Specialistas patikrina asmens buities ir gyvenimo sąlygas, parengia buities tyrimo aktą.
5. Išnagrinėjęs prašymą, specialistas parengia teikimą dėl Lietuvos Respublikos antrojo laipsnio valstybinės pensijos skyrimo.
6. Teikimą pasirašo AMSA direktorius.
7. Parengtus dokumentus VAS išsiunčia Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai. Ministerijos komisija priima sprendimą ir informuoja asmenį.

Sutrumpinimai:
IS – Paramos informacinė sistema
SPS – Socialinės paramos skyrius
VAS – Vidaus administravimo skyrius
SPIS – Socialinės paramos informacinė sistema
PAS3683
Užsakyk šią paslaugą elektroniniu būdu
Jūsų klausimai - mūsų atsakymai

Portalą tvarko: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Valstybės biudžetinė įstaiga, Šventaragio g. 2, LT-01510 Vilnius, juridinio asmens kodas 1886014610, www.vrm.lt

Kontaktai  |   Svetaines struktūra  |  Archyvine svetaines versija

Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems