Pasinaudodamos interneto teikiamomis mums galimybėmis, valdžios institucijos kasmet pasiūlo naujų e. paslaugų. Žinoma, svarbu ne tik perkelti paslaugas į elektroninę erdvę, bet ir padaryti jas lengvai surandamas. Portale, kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, galima rasti informaciją ir nuorodas į visas svarbiausias Lietuvoje teikiamas viešąsias ir administracines e. paslaugas.

Paslaugų filtras
Paslaugos teikėjas:
Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijaX
Paslaugos gavėjai:
Viešujų paslaugų sritis:
Gyvenimo atvejai:
Išplėstinė paieška
Paslaugos tipas:
Paslaugos kaina:
Paslaugų elektronizavimo lygis:
Paslaugų teikimo rezultatai:
Prisijungimo būdai:
Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija
Pavadinimas
Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija
Adresas
Gedimino pr. 30, LT-01104 Vilnius
Adresas internete
El paštas
Telefonas
+370 5 26 62981
Faksas
+370 5 26 25940
Darbo laikas
I-IV 8:00 – 17:00, V 8:00 – 15:45
Paslaugos aprašas
Asmenų informavimas ir konsultavimas.
Asmuo tiesiogiai, paštu, elektroniniu būdu, telefonu gali prašyti pateikti informaciją ar konsultaciją Teisingumo ministerijos veiklos klausimais. Asmenų prašymai, pranešimai ar skundai gali būti pateikiami raštu ir elektroniniu būdu. Elektroniniu būdu pateikti asmenų prašymai, pranešimai ar skundai turi būti pasirašyti elektroniniu parašu, kad Teisingumo ministerija galėtų identifikuoti prašymą, pranešimą ar skundą pateikusį asmenį.
Į asmenų prašymus atsakoma tokiu būdu, kokiu buvo pateiktas prašymas, jei asmuo nėra išreiškęs pageidavimo atsakymą gauti kitu būdu.
Asmeniui atvykus į Teisingumo ministeriją, žodiniai prašymai, pranešimai ar skundai nagrinėjami iš karto, jei toks nagrinėjimo būdas nepažeidžia asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar institucijos interesų. Prireikus asmeniui sudaroma galimybė išdėstyti prašymą, pranešimą ar skundą raštu.
Pagrindinė informacija
Paslaugos gavėjai
Fiziniams asmenims ne verslo tikslais; Juridiniams asmenims ne verslo tikslais; Juridiniams asmenims verslo tikslais; Fiziniams asmenims verslo tikslais
Viešujų paslaugų sritis/pogrupis
Kitos paslaugos; Asmenų priėmimas ir aptarnavimas
Gyvenimo atvejis
Kita
Funkcija, kurią vykdant teikiama paslauga
Nėra duomenų
Paslaugos tipas
Neelektroninė paslauga
Paslaugos teikimo rezultatai
Suteikta konsultacija ir informacija
Susiję su paslauga veiksmai
Paslaugos rezultato patikslinimas;
Paslaugos rezultato papildymas;
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
Kai asmuo prašo suteikti su asmens duomenų atskleidimu susijusią informaciją, jis privalo pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
Kai asmens prašymą, pranešimą ar skundą pateikia asmens atstovas, jis pateikia atstovavimą patvirtinantį dokumentą ir savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą arba jų kopijas bei asmens prašymą.
Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas
Nėra duomenų
Užmokesčio gavėjo duomenys
Nėra duomenų
Paslaugos teikėjo kontaktinė informacija
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Inesa Sakalauskienė
Pareigos: Informacijos valdymo ir visuomenės informavimo skyriaus vedėja
Telefonas: (8 5) 266 2879
Mobilusis telefonas: Nėra duomenų
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: i.sakalauskiene@tm.lt
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Mantas Griščenko
Pareigos: Informacijos valdymo ir visuomenės informavimo skyriaus vyriausiasis specialistas
Telefonas: (8 5) 266 2981
Mobilusis telefonas: Nėra duomenų
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: m.griscenko@tm.lt
Paslaugos teikimas
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
1. Asmens prašymo, suteikti konsultaciją ar informaciją, priėmimas
2. Asmens prašymo vertinimas ir nagrinėjimas
3. Atsakymo į asmens prašymą parengimas
4. Atsakymo į asmens prašymą pateikimas
Paslauga apmokama vietoje
Ne
Paslaugos inicijavimo forma
Prašymas, pranešimas ar skundas rašomas laisva forma.
Prašymas, pranešimas ar skundas turi būti asmens pasirašytas, nurodytas jo vardas, pavardė, gyvenamoji vieta, kontaktinis telefono numeris (jeigu kreipiasi fizinis asmuo) arba pavadinimas, kodas, buveinės adresas, kontaktinis telefono numeris (jeigu kreipiasi juridinis asmuo)
Paslaugos inicijavimo formos priedas
Prašymo formos nėra.
Paslaugos suteikimo kaina: Tikslinama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Nėra duomenų
Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP
Ne
Yra galimas mokėjimas per eBankus
Ne
eBankai ne per tarpininką
Nėra duomenų
Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)
Ne
eBankai per tarpininką
Nėra duomenų
Prisijungimo būdas
Nėra duomenų
Elektronizavimo lygis
3
Užsakant paslaugą reikalingas tapatybės nustatymas
Ne
Informacija apie leidimų ir licencijų išdavimą verslo subjektams
Papildoma informacija
Teisės aktai
Pavadinimas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas (Žin., 1999, Nr. 60-1945; 2007, Nr. 77-2975);
Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas (Žin., 2000, Nr. 10-236; 2005, Nr. 139-5008);
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimas Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 94-3779);
Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2002 m. balandžio 5 d. įsakymas Nr. V-42 „Dėl valstybiniuose archyvuose saugomų dokumentų naudojimo tvarkos“ (Žin., 2002, Nr. 38-1420);
Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2008 m. gruodžio 8 d. įsakymas Nr. 1R-475 „Dėl Asmenų aptarnavimo ir jų prašymo nagrinėjimo Teisingumo ministerijoje taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 144-5794).
Nuoroda #
Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas (Žin., 1999, Nr. 60-1945; 2007, Nr. 77-2975);<br/>Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas (Žin., 2000, Nr. 10-236; 2005, Nr. 139-5008);<br/>Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimas Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 94-3779);<br/>Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2002 m. balandžio 5 d. įsakymas Nr. V-42 „Dėl valstybiniuose archyvuose saugomų dokumentų naudojimo tvarkos“ (Žin., 2002, Nr. 38-1420);<br/>Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2008 m. gruodžio 8 d. įsakymas Nr. 1R-475 „Dėl Asmenų aptarnavimo ir jų prašymo nagrinėjimo Teisingumo ministerijoje taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 144-5794). Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas (Žin., 1999, Nr. 60-1945; 2007, Nr. 77-2975);
Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas (Žin., 2000, Nr. 10-236; 2005, Nr. 139-5008);
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimas Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 94-3779);
Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2002 m. balandžio 5 d. įsakymas Nr. V-42 „Dėl valstybiniuose archyvuose saugomų dokumentų naudojimo tvarkos“ (Žin., 2002, Nr. 38-1420);
Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2008 m. gruodžio 8 d. įsakymas Nr. 1R-475 „Dėl Asmenų aptarnavimo ir jų prašymo nagrinėjimo Teisingumo ministerijoje taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 144-5794).

Pastabos
Nėra duomenų
Raktažodžiai
konsultavimas, informavimas
Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas
konsultavimas.jpg konsultavimas.jpg
1. Asmens prašymo, suteikti konsultaciją ar informaciją, priėmimas
2. Asmens prašymo vertinimas ir nagrinėjimas
3. Atsakymo į asmens prašymą parengimas
4. Atsakymo į asmens prašymą pateikimas
PAS536
Prašymo formos
Prašymo formos nėra.
Atnaujinta
2014-09-23
Jūsų klausimai - mūsų atsakymai

Portalą tvarko: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Valstybės biudžetinė įstaiga, Šventaragio g. 2, LT-01510 Vilnius, juridinio asmens kodas 1886014610, www.vrm.lt

Kontaktai  |   Svetaines struktūra  |  Archyvine svetaines versija

Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems