Pasinaudodamos interneto teikiamomis mums galimybėmis, valdžios institucijos kasmet pasiūlo naujų e. paslaugų. Žinoma, svarbu ne tik perkelti paslaugas į elektroninę erdvę, bet ir padaryti jas lengvai surandamas. Portale, kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, galima rasti informaciją ir nuorodas į visas svarbiausias Lietuvoje teikiamas viešąsias ir administracines e. paslaugas.

Paslaugų filtras
Paslaugos teikėjas:
Lošimų priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijosX
Paslaugos gavėjai:
Viešujų paslaugų sritis:
Gyvenimo atvejai:
Išplėstinė paieška
Paslaugos tipas:
Paslaugos kaina:
Paslaugų elektronizavimo lygis:
Paslaugų teikimo rezultatai:
Prisijungimo būdai:
Lošimų priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
Pavadinimas
Lošimų priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
Adresas
Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Ukmergės g. 222, LT-07157.
Adresas internete
El paštas
Telefonas
+370 5 23 36246
Faksas
+370 5 23 36225
Darbo laikas
I-IV 8:00 – 17:00, V 8:00 – 15:45, II ir III asmenys aptarnaujami iki 18.00 val.
Paslaugos aprašas
Asmenų konsultavimas viešojo administravimo subjekto kompetencijos klausimais žodžiu ir raštu
Konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis bei teikia jiems informaciją Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Priežiūros tarnyba) kompetencijai priskirtais klausimais. Asmenys prašymus gali pateikti:
1. Atvykus į Priežiūros tarnybą adresu Ukmergės g. 222, Vilniuje, konsultuotis žodžiu ar prašymą pateikti raštu;
2. Paskambinus konsultavimo telefonais: (8 5) 233 6246; (8 5) 233 6247;
3. Paštu ar per pasiuntinį;
4. Elektroniniu paštu info@lpt.lt;
5. Prisijungus prie Priežiūros tarnybos interneto svetainėje www.lpt.lt esančio skyriaus „Dažnai užduodami klausimai“;
6. Faksu (8 5) 233 6225.
Konsultacijos asmenims teikiamos valstybine kalba. Asmenų prašymai raštu turi būti parašyti valstybine kalba arba turėti įstatymų nustatyta tvarka patvirtintą vertimą į valstybinę kalbą.
Be to, Priežiūros tarnyboje priimami ir nagrinėjami raštu pateikti asmenų prašymai suteikti administracines paslaugas ne tik valstybine, bet ir anglų kalba.
Pagrindinė informacija
Paslaugos gavėjai
Fiziniams asmenims ne verslo tikslais; Juridiniams asmenims ne verslo tikslais; Juridiniams asmenims verslo tikslais; Fiziniams asmenims verslo tikslais
Viešujų paslaugų sritis/pogrupis
Kitos paslaugos; Asmenų priėmimas ir aptarnavimas
Gyvenimo atvejis
Norint gauti leidimą / licenciją; Norint gauti pažymą; Pradedant verslą; Kita; Turint verslą
Funkcija, kurią vykdant teikiama paslauga
Nėra duomenų
Paslaugos tipas
Neelektroninė paslauga
Paslaugos teikimo rezultatai
Suteikta konsultacija viešojo administravimo subjekto kompetencijos klausimais žodžiu ir raštu.
Susiję su paslauga veiksmai
Nėra duomenų
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
Asmuo, siekdamas gauti konsultaciją ar informaciją, pateikia prašymą ir informaciją, detalizuojančią jam rūpimo prašymo aplinkybes.
Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas
Pavadinimas
Nuoroda į formą
Formos šablono dokumentas Nėra duomenų
  Nėra aprašymo
Nėra aprašymo
Užmokesčio gavėjo duomenys
Nėra duomenų
Paslaugos teikėjo kontaktinė informacija
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Arnoldas Dilba
Pareigos: Teisėkūros, personalo ir bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas
Telefonas: +37052336246
Mobilusis telefonas: Nėra duomenų
Faksas: +37052336246
El. paštas: arnoldas.dilba@lpt.lt
Paslaugos teikimas
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Konsultacijos teikiamos tokiu būdu, kokiu pateikiamas klausimas.
Konsultacijų teikimas žodžiu:
1. Fizinis ar juridinis asmuo pateikia klausimą ir informaciją, detalizuojančią jam rūpimo klausimo aplinkybes.
2. Teisėkūros, personalo ir bendrųjų reikalų skyriaus raštvedė klausimą nukreipia Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau - Priežiūros tarnyba) skyrių vedėjams ir specialistams pagal kompetenciją.
3. Fiziniam ar juridiniam asmeniui pateikiamas atsakymas.
Konsultacijų teikimas raštu:
1. Fizinis ar juridinis asmuo pateikia klausimą ir informaciją, detalizuojančią jam rūpimo klausimo aplinkybes.
2. Teisėkūros, personalo ir bendrųjų reikalų skyriaus raštvedė klausimą perduoda Priežiūros tarnybos direktoriui.
3. Priežiūros tarnybos direktorius klausimą nukreipia Priežiūros tarnybos skyrių vedėjams pagal kompetenciją.
4. Priežiūros tarnybos skyrių vedėjai Priežiūros tarnybos direktoriui pateikia atsakymą į paklausimą.
5. Su Priežiūros tarnybos direktoriumi suderintas paklausimas registruojamas Priežiūros tarnybos prie dokumentų valdymo sistemoje.
6. Fiziniam ar juridiniam asmeniui pateikiamas atsakymas.
Paslauga apmokama vietoje
Ne
Paslaugos inicijavimo forma
Specialios formos nėra. Asmenys savo paklausimus gali pateikti prisijungę prie Priežiūros tarnybos interneto svetainės www.lpt.lt skyriuje „Dažnai užduodami klausimai“ (http://www.lpt.lt/daznai-uzduodami-klausimai/).
Paslaugos inicijavimo formos priedas
Prašymo formos nėra.
Paslaugos suteikimo kaina: Tikslinama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Nėra duomenų
Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP
Ne
Yra galimas mokėjimas per eBankus
Ne
eBankai ne per tarpininką
Nėra duomenų
Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)
Ne
eBankai per tarpininką
Nėra duomenų
Prisijungimo būdas
Nėra duomenų
Elektronizavimo lygis
Nėra duomenų
Užsakant paslaugą reikalingas tapatybės nustatymas
Ne
Informacija apie leidimų ir licencijų išdavimą verslo subjektams
Papildoma informacija
Teisės aktai
Pavadinimas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas.
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.0BDFFD850A66/NqpPNjisfK
Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas.<br/> Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas.

Pavadinimas Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas.
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.FA13E28615F6/XvnGvuLZtK
Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas. Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas.
Pavadinimas Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių ir prašymo, skundo ar kito kreipimosi priėmimo faktą patvirtinančio dokumento formos patvirtinimo“.
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.6565D97B9AA2/llUxXLSnKl
Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių ir prašymo, skundo ar kito kreipimosi priėmimo faktą patvirtinančio dokumento formos patvirtinimo“.<br/> Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių ir prašymo, skundo ar kito kreipimosi priėmimo faktą patvirtinančio dokumento formos patvirtinimo“.

Pastabos
Administracinė paslauga yra galutinė, išskyrus atvejus kai konsultacijos ar informacijos suteikimas reikalauja išsamesnio nagrinėjimo.
Raktažodžiai
Konsultacija, konsultavimas telefonu, konsultavimas raštu.
Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas
schema-zodziu.docx schema-zodziu.docx
schema-rastu.docx schema-rastu.docx
Konsultacijos teikiamos tokiu būdu, kokiu pateikiamas klausimas.
Konsultacijų teikimas žodžiu:
1. Fizinis ar juridinis asmuo pateikia klausimą ir informaciją, detalizuojančią jam rūpimo klausimo aplinkybes.
2. Teisėkūros, personalo ir bendrųjų reikalų skyriaus raštvedė klausimą nukreipia Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau - Priežiūros tarnyba) skyrių vedėjams ir specialistams pagal kompetenciją.
3. Fiziniam ar juridiniam asmeniui pateikiamas atsakymas.
Konsultacijų teikimas raštu:
1. Fizinis ar juridinis asmuo pateikia klausimą ir informaciją, detalizuojančią jam rūpimo klausimo aplinkybes.
2. Teisėkūros, personalo ir bendrųjų reikalų skyriaus raštvedė klausimą perduoda Priežiūros tarnybos direktoriui.
3. Priežiūros tarnybos direktorius klausimą nukreipia Priežiūros tarnybos skyrių vedėjams pagal kompetenciją.
4. Priežiūros tarnybos skyrių vedėjai Priežiūros tarnybos direktoriui pateikia atsakymą į paklausimą.
5. Su Priežiūros tarnybos direktoriumi suderintas paklausimas registruojamas Priežiūros tarnybos prie dokumentų valdymo sistemoje.
6. Fiziniam ar juridiniam asmeniui pateikiamas atsakymas.
PAS1236
Prašymo formos
Prašymo formos nėra.
Atnaujinta
2018-02-20
Jūsų klausimai - mūsų atsakymai

Portalą tvarko: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Valstybės biudžetinė įstaiga, Šventaragio g. 2, LT-01510 Vilnius, juridinio asmens kodas 1886014610, www.vrm.lt

Kontaktai  |   Svetaines struktūra  |  Archyvine svetaines versija

Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems