Pasinaudodamos interneto teikiamomis mums galimybėmis, valdžios institucijos kasmet pasiūlo naujų e. paslaugų. Žinoma, svarbu ne tik perkelti paslaugas į elektroninę erdvę, bet ir padaryti jas lengvai surandamas. Portale, kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, galima rasti informaciją ir nuorodas į visas svarbiausias Lietuvoje teikiamas viešąsias ir administracines e. paslaugas.

Paslaugų filtras
Paslaugos teikėjas:
Kazlų Rūdos savivaldybėX
Paslaugos gavėjai:
Viešujų paslaugų sritis:
Gyvenimo atvejai:
Išplėstinė paieška
Paslaugos tipas:
Paslaugos kaina:
Paslaugų elektronizavimo lygis:
Paslaugų teikimo rezultatai:
Prisijungimo būdai:
Kazlų Rūdos savivaldybė
Pavadinimas
Kazlų Rūdos savivaldybė
Adresas
Atgimimo g. 12, LT-69443 Kazlų Rūda
Adresas internete
Telefonas
+370 3 43 95276
Faksas
+370 3 43 95276
Darbo laikas
I-IV 8:00 – 17:00, V 8:00 – 15:45, Pietų pertrauka: 12-12:45 val.
Paslaugos aprašas
Būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijų skyrimas
Įvertinus nepasiturinčių gyventojų turtą ir pajamas, kai suaugę asmenys yra išnaudoję visas kitas pajamų gavimo galimybes, suteikiama kompensacija už patalpų šildymą, karštą ir geriamąjį vandenį.
Gyvenamąją vietą būste deklaravę arba būstą nuomojantys bendrai gyvenantys asmenys arba vienas gyvenantis asmuo turi teisę į būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijas (toliau – kompensacijos), jeigu kreipimosi dėl kompensacijų metu atitinka šiuos ir kitus Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatyme (toliau – Įstatymas) nustatytus reikalavimus:
1. Bendrai gyvenančių asmenų arba vieno gyvenančio asmens nuosavybės teise turimo turto vertė neviršija nustatyto turto vertės normatyvo.
2. Kiekvienas vyresnis kaip 18 metų asmuo arba vaikas (įvaikis) nuo 16 iki 18 metų atitinka Įstatyme nustatytas sąlygas.
3. Įsiskolinusieji už būsto šildymą ir (ar) karštą vandenį, ir (ar) geriamąjį vandenį su energijos, kuro, vandens tiekėjais yra sudarę sutartį dėl dalies skolos apmokėjimo arba teismas yra priteisęs apmokėti skolą.
Prašymas-paraiška pateikiamas raštu asmeniškai arba paštu arba per atstovą (įgaliotą asmenį, rūpintoją, globėją). Jei prašymas-paraiška pateikiamas paštu ar per įgaliotą asmenį, prie prašymo turi būti pridėtos visų reikiamų dokumentų kopijos, patvirtintos įstatymų nustatyta tvarka.
Asmuo apie priimtą sprendimą informuojamas prašyme-paraiškoje nurodytu informavimo būdu (paštu, el. paštu, telefonu).
Pagrindinė informacija
Paslaugos gavėjai
Fiziniams asmenims ne verslo tikslais
Viešujų paslaugų sritis/pogrupis
Nėra duomenų
Gyvenimo atvejis
Norint gauti socialinę išmoką; Kita
Funkcija, kurią vykdant teikiama paslauga
Savarankiška funkcija
Paslaugos tipas
Elektroninė paslauga; Neelektroninė paslauga
Paslaugos teikimo rezultatai
Mokama būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacija
Susiję su paslauga veiksmai
Nėra duomenų
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
Kreipdamasis dėl kompensacijos, asmuo pateikia:
1. Prašymas–paraiška (priklausomai nuo aplinkybių):
1.1. Prašymas–paraiška piniginei socialinei paramai gauti;
1.2. Prašymas–paraiška piniginei socialinei paramai gauti (kai nesikeičia anksčiau pateikti duomenys).
2. Asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas (pasas, asmens tapatybės kortelė ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimas).
3. Vaiko (vaikų) gimimo liudijimo (ų) kopija.
4. Pažymos apie pajamas, gautas per 3 praėjusius mėnesius iki mėnesio, nuo kurio skiriama parama, arba, jeigu pajamų šaltinis pasikeitęs arba tą mėnesį, nuo kurio skiriama parama, yra gauta vienkartinė išmoka ar iš karto už du ir daugiau išmokėtos kas mėnesį gaunamos pajamos, pajamas to mėnesio, nuo kurio skiriama parama.
5. Pareiškėjas, priklausomai nuo jo ar bendrai gyvenančių asmenų situacijos, turi pateikti*:
5.1. Santuokos liudijimo, ištuokos liudijimo ar mirties liudijimo kopiją;
5.2. Teismo nutartį dėl vaiko (ų), įvaikio (ių) išlaikymo, tėvystės nustatymo arba teismo patvirtintą nutartį dėl vaiko (ų), įvaikio (ių) materialinio išlaikymo;
5.3. Įmonės, įstaigos organizacijos, antstolio ar garantinio vaikų išlaikymo fondo išduota pažymą apie lėšas vaikui (vaikams) išlaikyti;
5.4. Pažymą iš mokymo įstaigų, kai yra vyresnių nei 16 metų besimokančių vaikų, apie asmens mokymąsi arba studijas pagal tam tikrą programą;
5.5. Sveikatos priežiūros įstaigos pažymą apie nėštumą, kai likę ne daugiau kaip 70 kalendorinių dienų iki numatomos gimdymo datos;
5.6. Ikiteisminio tyrimo įstaigos, prokuratūros ar teismo išduotą dokumentą, kad asmuo augina vaiką, kuris gimė po nusikalstamos veikos (kaip jos pasekmė);
5.7. Pensininko, neįgaliojo pažymėjimo, darbingumo lygio, darbingumo lygio dėl nelaimingo atsitikimo darbe ar profesinės ligos, neįgalumo lygio pažymos kopiją;
5.8. Žemės nuosavybės liudijimo arba pažymos apie turimą (nuomojamą) žemę kopiją;
5.9. Sudarytą sutartį su energijos, kuro, vandens tiekėjais dėl įsiskolinimo padengimo arba teismo sprendimą dėl įsiskolinimo padengimo;
5.10. Dokumento, suteikiančio Europos Sąjungos valstybės narės piliečiui ir jo šeimos nariui teisę gyventi Lietuvos Respublikoje, ar dokumento, suteikiančio užsieniečiui teisę laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje, kopiją.
6. Gyvenamųjų patalpų nuomos sutartis, įregistruota viešajame registre.
7. Asmeninės sąskaitos numeris (kai kreipiamasi dėl kieto ir kitokio kuro).
8. Atsiskaitymo už paslaugas knygelė arba dokumentas, patvirtinantis atsiskaitymą už paslaugas.
9. Kiti dokumentai (nurodyti).
*Pareiškėjui nereikia pateikti dokumentų, jei informacija gaunama iš valstybės ir žinybinių registrų bei valstybės informacinių sistemų.
Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas
Nėra duomenų
Užmokesčio gavėjo duomenys
Nėra duomenų
Paslaugos teikėjo kontaktinė informacija
Paslaugos teikėjas
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Savivaldybės administracijos Kazlų Rūdos, Antanavo, Jankų ir Plutiškių seniūnijų specialistai
Pareigos: Nėra duomenų
Telefonas: 834368623
Mobilusis telefonas: Nėra duomenų
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: Nėra duomenų
Paslaugos teikimas
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Paslaugos žingsniai: 1. Paslaugos gavėjas pateikia prašymą savivaldybės administracijos atitinkamai seniūnijai tiesiogiai atvykus į seniūniją arba įprastu paštu. 2. Paslaugos vykdytojas išnagrinėja prašymą ir priima sprendimą patenkinti prašymą, atmesti prašymą arba informuoti paslaugos gavėją dėl prašymo papildymo.
Paslauga apmokama vietoje
Ne
Paslaugos inicijavimo forma
Prašymo-paraiškos piniginei socialinei paramai gauti SP-4 forma
Prašymo-paraiškos formos patalpintos Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos interneto svetainėje: http://www.socmin.lt/lt/seima-ir-vaikai/prasymu-formos-socialinei-paramai.html
Paslaugos inicijavimo formos priedas
Prašymo formos nėra.
Paslaugos suteikimo kaina: Tikslinama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
El. paslaugos žingsniai: 1. Paslaugos gavėjas arba įgaliotas asmuo prisijungia prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt) per Lietuvos komercinių bankų prisijungimo prie elektroninės bankininkystės priemones, kvalifikuotą skaitmeninį sertifikatą, išduotą kvalifikuoto elektroninio parašo paslaugų teikėjo, asmens tapatybės kortelės skaitmeninį sertifikatą arba kitus Elektroniniuose valdžios vartuose (www.epaslaugos.lt) numatytus būdus; 2. Paslaugos gavėjas užpildo ir pateikia elektroninę prašymo formą (kurią reikia pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu); 3. paslaugos vykdytojas išnagrinėja prašymą ir priima sprendimą arba patenkinti prašymą, arba atmeta prašymą, arba informuoja paslaugos gavėją dėl prašymo papildymo; 4. paslaugos gavėjas apie priimtą sprendimą informuojamas prašyme nurodytu pasirinktu būdu: atvykęs į savivaldybės administraciją, įprastu laišku arba prisijungęs prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt).
Pastaba:
Užsakyti teisės į kompensacijas nustatymo paslaugą, t.y. elektroniniu būdu pateikti prašymą galima (laikinai) tik tuo atveju, kai dėl kompensacijų kreipiamasi pakartotinai ir pateikta informacija piniginei socialinei paramai gauti nepasikeitė ir jos tikslinti nereikia.
Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP
Ne
Yra galimas mokėjimas per eBankus
Ne
eBankai ne per tarpininką
Nėra duomenų
Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)
Ne
eBankai per tarpininką
Nėra duomenų
Prisijungimo būdas
Nėra duomenų
Elektronizavimo lygis
3
Užsakant paslaugą reikalingas tapatybės nustatymas
Taip
Paslaugos suteikimo kaina: Nemokama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Informacija apie leidimų ir licencijų išdavimą verslo subjektams
Papildoma informacija
Teisės aktai
Pavadinimas Lietuvos Respublikos socialinės piniginės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymas (Žin., 2003, Nr.73-3352; 2011, Nr.155-7353).
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/TAR.3EEE59417F13
Lietuvos Respublikos socialinės piniginės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymas (Žin., 2003, Nr.73-3352; 2011, Nr.155-7353). Lietuvos Respublikos socialinės piniginės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymas (Žin., 2003, Nr.73-3352; 2011, Nr.155-7353).
Pavadinimas Savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintas Piniginės socialinės paramos savivaldybės nepasiturintiems gyventojams teikimo tvarkos aprašas
Nuoroda http://kazluruda.lt/index.php?-182788830
 Savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintas Piniginės socialinės paramos savivaldybės nepasiturintiems gyventojams teikimo tvarkos aprašas  Savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintas Piniginės socialinės paramos savivaldybės nepasiturintiems gyventojams teikimo tvarkos aprašas
Pastabos
Nėra duomenų
Raktažodžiai
būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacija, socialinė parama
Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas
Paslaugos žingsniai: 1. Paslaugos gavėjas pateikia prašymą savivaldybės administracijos atitinkamai seniūnijai tiesiogiai atvykus į seniūniją arba įprastu paštu. 2. Paslaugos vykdytojas išnagrinėja prašymą ir priima sprendimą patenkinti prašymą, atmesti prašymą arba informuoti paslaugos gavėją dėl prašymo papildymo.
PAS3025
Prašymo formos
Prašymo formos nėra.
Atnaujinta
2017-11-26
Jūsų klausimai - mūsų atsakymai

Portalą tvarko: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Valstybės biudžetinė įstaiga, Šventaragio g. 2, LT-01510 Vilnius, juridinio asmens kodas 1886014610, www.vrm.lt

Kontaktai  |   Svetaines struktūra  |  Archyvine svetaines versija

Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems