Pasinaudodamos interneto teikiamomis mums galimybėmis, valdžios institucijos kasmet pasiūlo naujų e. paslaugų. Žinoma, svarbu ne tik perkelti paslaugas į elektroninę erdvę, bet ir padaryti jas lengvai surandamas. Portale, kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, galima rasti informaciją ir nuorodas į visas svarbiausias Lietuvoje teikiamas viešąsias ir administracines e. paslaugas.

Paslaugų filtras
Paslaugos teikėjas:
Elektrėnų savivaldybėX
Paslaugos gavėjai:
Viešujų paslaugų sritis:
Gyvenimo atvejai:
Išplėstinė paieška
Paslaugos tipas:
Paslaugos kaina:
Paslaugų elektronizavimo lygis:
Paslaugų teikimo rezultatai:
Prisijungimo būdai:
Elektrėnų savivaldybė
Pavadinimas
Elektrėnų savivaldybė
Adresas
Rungos g. 5, LT-26110 Elektrėnai
Adresas internete
El. pašto adresas
Telefono nr.
+37052858000
Fakso nr.
+37085258005
Darbo laikas
I-IV 8:00 – 17:00, V 8:00 – 15:45
Paslaugos aprašas
Fizinių ir juridinių asmenų prašymų, pareiškimų, pranešimų ir skundų apie administracinius nusižengimus nagrinėjimas

Prašymą, pareiškimą, pranešimą ar skundą apie administracinį nusižengimą gali pateikti fizinis ar juridinis asmuo.

Pagrindinė informacija
Paslaugos gavėjai
Fiziniams asmenims ne verslo tikslais; Juridiniams asmenims ne verslo tikslais
Viešujų paslaugų sritis/pogrupis
Kitos paslaugos; Asmenų priėmimas ir aptarnavimas
Gyvenimo atvejis
Norint pranešti apie nusikaltimą; Kita
Funkcija, kurią vykdant teikiama paslauga
Savarankiška funkcija
Paslaugos tipas
Neelektroninė paslauga
Paslaugos teikimo rezultatai

Išnagrinėjamas asmens prašymas, pareiškimas, pranešimas ar skundas apie administracinį nusižengimą. Jei nustatomi administracinio nusižengimo požymiai, kalti administracinio nusižengimo padarymu asmenys patraukiami administracinėn atsakomybėn.

Susiję su paslauga veiksmai
Nėra duomenų
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
Asmuo turi pateikti:
1. Prašymą, pareiškimą, pranešimą ar skundą apie administracinį nusižengimą;
2. Jei kreipiasi įgaliotas asmuo – įstatymų nustatyta tvarka patvirtintą įgaliojimą;
3. Jei prašymą, pareiškimą, pranešimą ar skundą apie administracinį nusižengimą teikia fizinis asmuo – būtina nurodyti asmens vardą, pavardę, adresą;
4. Jei prašymą, pareiškimą, pranešimą ar skundą apie administracinį nusižengimą teikia juridinis asmuo – būtina nurodyti pavadinimą, juridinio asmens kodą ir buveinės adresą;
5. Prie asmens prašymo, pareiškimo, pranešimo ar skundo gali būti pridedami kiti dokumentai ar jų kopijos.
Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas
Nėra duomenų
Užmokesčio gavėjo duomenys
Nėra duomenų
Paslaugos teikimo kontaktinė informacija
Paslaugos teikėjas
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Rimantas Dubosas
Pareigos: Teisės ir personalo administravimo skyriaus vedėjo pavaduotojas
Telefonas: 852858076
Mobilusis telefonas: Nėra duomenų
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: rimantas.dubosas@elektrenai.lt
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Dainius Kochanskas
Pareigos: Teisės ir personalo administravimo skyriaus vyriausiasis specialistas
Telefonas: 852858017
Mobilusis telefonas: Nėra duomenų
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: dainius.kochanskas@elektrenai.lt
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Asta Tamošiūnienė
Pareigos: Teisės ir personalo administravimo skyriaus vyresnioji specialistė
Telefonas: 852858057
Mobilusis telefonas: Nėra duomenų
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: asta.tamosiuniene@elektrenai.lt
Paslaugos teikimas
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Paslaugos žingsniai:
1. Paslaugos gavėjas pateikia prašymą, pareiškimą, pranešimą ar skundą apie administracinį nusižengimą savivaldybės administracijai tiesiogiai atvykęs į savivaldybės administraciją, įprastu paštu, per e. pristatymo sistemą ar administracijos oficialiu elektroninio pašto adresu administracija@elektrenai.lt;
2. Paslaugos vykdytojas Administracinių nusižengimų kodekso nustatyta tvarka išnagrinėja prašymą, pareiškimą, pranešimą ar skundą apie administracinį nusižengimą, priima vieną iš šiame kodekse numatytų nutarimų.
3. Paslaugos gavėjui atsakymas į pateiktą prašymą, pareiškimą, pranešimą ar skundą pateikiamas nurodytu pasirinktu būdu: atvykus į savivaldybės administraciją, įprastu paštu arba elektroniniais ryšiais.
Paslauga apmokama vietoje
Ne
Paslaugos inicijavimo forma
Laisva prašymo, pareiškimo, pranešimo ar skundo forma, kurioje:
1. Jei jį teikia fizinis asmuo, būtina nurodyti asmens vardą, pavardę, adresą;
2. Jei jį teikia juridinis asmuo, būtina nurodyti pavadinimą, juridinio asmens kodą, buveinės adresą, atstovo vardą ir pavardę ir kontaktinius duomenis.
Paslaugos inicijavimo formos priedas
Paslaugos suteikimo kaina: Nėra duomenų 
Valiuta:
Trukmė: 20 Darbo dienos
Komentaras:
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Nėra duomenų
Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP
Ne
Yra galimas mokėjimas per eBankus
Ne
eBankai ne per tarpininką
Nėra duomenų
Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)
Ne
eBankai per tarpininką
Nėra duomenų
Prisijungimo būdas
Nėra duomenų
Elektronizavimo lygis
Nėra duomenų
Užsakant paslaugą reikalingas tapatybės nustatymas
Ne
Paslaugos suteikimo trukmė
Paslaugos suteikimo kaina: Paslaugos suteikimo trukmė: Dienų tipas: Komentaras:
Informacija apie leidimų ir licencijų išdavimą verslo subjektams
Papildoma informacija
Teisės aktai
Pavadinimas Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodeksas
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/4ebe66c0262311e5bf92d6af3f6a2e8b
Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodeksas Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodeksas
Pavadinimas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/TAR.0BDFFD850A66
Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas
Pavadinimas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimas Nr. 875 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/TAR.6565D97B9AA2?faces-redirect=true
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimas Nr. 875 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimas Nr. 875 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo
Pastabos
Nėra duomenų
Raktažodžiai
Prašymas, pareiškimas, pranešimas, skundas, administracinis nusižengimas
Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas
Paslaugos žingsniai:
1. Paslaugos gavėjas pateikia prašymą, pareiškimą, pranešimą ar skundą apie administracinį nusižengimą savivaldybės administracijai tiesiogiai atvykęs į savivaldybės administraciją, įprastu paštu, per e. pristatymo sistemą ar administracijos oficialiu elektroninio pašto adresu administracija@elektrenai.lt;
2. Paslaugos vykdytojas Administracinių nusižengimų kodekso nustatyta tvarka išnagrinėja prašymą, pareiškimą, pranešimą ar skundą apie administracinį nusižengimą, priima vieną iš šiame kodekse numatytų nutarimų.
3. Paslaugos gavėjui atsakymas į pateiktą prašymą, pareiškimą, pranešimą ar skundą pateikiamas nurodytu pasirinktu būdu: atvykus į savivaldybės administraciją, įprastu paštu arba elektroniniais ryšiais.
PAS2595
Prašymo formos
Atnaujinta
2019-05-22
Jūsų klausimai - mūsų atsakymai

Portalą tvarko: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Valstybės biudžetinė įstaiga, Šventaragio g. 2, LT-01510 Vilnius, juridinio asmens kodas 1886014610, www.vrm.lt

Kontaktai  |   Svetaines struktūra  |  Archyvine svetaines versija

Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems