Pasinaudodamos interneto teikiamomis mums galimybėmis, valdžios institucijos kasmet pasiūlo naujų e. paslaugų. Žinoma, svarbu ne tik perkelti paslaugas į elektroninę erdvę, bet ir padaryti jas lengvai surandamas. Portale, kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, galima rasti informaciją ir nuorodas į visas svarbiausias Lietuvoje teikiamas viešąsias ir administracines e. paslaugas.

Paslaugų filtras
Paslaugos teikėjas:
Informatikos ir ryšių departamentas prie LR VRMX
Paslaugos gavėjai:
Viešujų paslaugų sritis:
Gyvenimo atvejai:
Išplėstinė paieška
Paslaugos tipas:
Paslaugos kaina:
Paslaugų elektronizavimo lygis:
Paslaugų teikimo rezultatai:
Prisijungimo būdai:
Informatikos ir ryšių departamentas prie LR VRM
Pavadinimas
Informatikos ir ryšių departamentas prie LR VRM
Adresas
Šventaragio g. 2, LT-01510 Vilnius
Adresas internete
El paštas
Telefonas
+37052717177
Faksas
+370 5 27 18921
Darbo laikas
I-IV 8:00 – 17:00, V 8:00 – 15:45. Pietų partrauka 12:00 - 12:45
Paslaugos aprašas
Informacijos teikimas asmenims Informatikos ir ryšių departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos kompetencijos klausimais
Informacijos teikimas: apie Informatikos ir ryšių departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos veiklą; apie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos valdomuose valstybės ir žinybiniuose registruose bei informacinėse sistemose tvarkomus asmens duomenis; apie Informatikos ir ryšių departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos valdomuose ir tvarkomuose valstybės ir žinybiniuose registruose bei informacinėse sistemose tvarkomus asmens duomenis. Asmenų prašymai gali būti pateikiami žodžiu (elektroniniais ryšiais ar tiesiogiai asmeniui ar jo atstovui atvykus į Departamento vieno langelio asmenų aptarnavimo padalinį) ir raštu (tiesiogiai asmeniui ar jo atstovui atvykus į Departamento vieno langelio asmenų aptarnavimo padalinį, atsiuntus prašymą paštu arba elektroniniais ryšiais. Atstovaujamo asmens vardu į Departamentą kreipdamasis asmens atstovas savo prašyme turi nurodyti savo vardą ir pavardę, adresą arba kitus kontaktinius duomenis, pagal kuriuos pageidauja gauti atsakymą, taip pat atstovaujamo asmens vardą ir pavardę (jeigu kreipiamasi fizinio asmens vardu) arba pavadinimą, (jeigu kreipiamasi juridinio asmens vardu) ir pateikti atstovavimą patvirtinantį dokumentą ar jo kopiją. Asmenų prašymai raštu, atsiųsti Departamentui elektroniniais ryšiais, turi būti pasirašyti saugiu elektroniniu parašu, sukurtu saugia parašo formavimo įranga ir patvirtintu galiojančiu kvalifikuotu sertifikatu, arba suformuoti elektroninėmis priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą, išskyrus atvejus, kai, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar Departamento interesų, į asmenų prašymus galima atsakyti nedelsiant. Į asmenų prašymus atsakoma valstybine kalba ir tokiu būdu, kokiu pateiktas prašymas, jeigu asmuo nepageidauja gauti atsakymo kitu būdu.
Pagrindinė informacija
Paslaugos gavėjai
Fiziniams asmenims ne verslo tikslais; Juridiniams asmenims ne verslo tikslais; Juridiniams asmenims verslo tikslais; Fiziniams asmenims verslo tikslais
Viešujų paslaugų sritis/pogrupis
Kitos paslaugos
Gyvenimo atvejis
Kita
Funkcija, kurią vykdant teikiama paslauga
Nėra duomenų
Paslaugos tipas
Neelektroninė paslauga
Paslaugos teikimo rezultatai
Pareiškėjui pateikta informacija, atsižvelgiant į jo prašymą.
Susiję su paslauga veiksmai
Nėra duomenų
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
Informacija ir dokumentais disponuoja administracinės paslaugos teikėjas.
Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas
Nėra duomenų
Užmokesčio gavėjo duomenys
Nėra duomenų
Paslaugos teikėjo kontaktinė informacija
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Rita Vilemienė
Pareigos: Informatikos ir ryšių departamento Valdymo organizavimo skyriaus vyriausioji specialistė
Telefonas: +37052717256
Mobilusis telefonas: Nėra duomenų
Faksas: +37052718302
El. paštas: rita.vilemiene@vrm.lt
Paslaugos teikimas
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Paslaugos žingsniai: 1. Fizinis ar juridinis asmuo Informatikos ir ryšių departamentui pateikia prašymą, kuriame nurodo, kokią informaciją ar dokumentą pageidauja gauti. 2. Atsakingi Informatikos ir ryšių departamento Valdymo organizavimo skyriaus darbuotojai užregistruoja prašymą ir nukreipia Informatikos ir ryšių departamento direktoriui rezoliucijai užrašyti. 3. Informatikos ir ryšių departamento direktorius vykdymui prašymą nukreipia padalinio vedėjui pagal kompetenciją. 4. Padalinio vedėjas nukreipia vykdymui konkrečiam padalinio darbuotojui, kuris parengia pareiškėjo prašomą informaciją ar dokumentus, parengia atsakymo projektą ir pateikia pasirašyti Informatikos ir ryšių departamento direktoriui. 5. Atsakingi Informatikos ir ryšių departamento Valdymo organizavimo skyriaus darbuotojai užregistruoja dokumentą. 6. Informacija pareiškėjui, atsižvelgiant į jo prašymą, gali būti įteikiama asmeniškai atvykus į Informatikos ir ryšių departamento priimamąjį, siunčiama paštu arba elektroninėmis priemonėmis.
Paslauga apmokama vietoje
Ne
Paslaugos inicijavimo forma
Prašyme pareiškėjas nurodo, kokią informaciją ar dokumentą pageidauja gauti, savo vardą, pavardę, gyvenamąją vietą (jeigu pareiškėjas yra fizinis asmuo) arba pavadinimą, kodą, buveinės adresą (jeigu pareiškėjas yra juridinis asmuo) ir duomenis ryšiui palaikyti. Jeigu dėl informacijos kreipiasi pareiškėjo atstovas, nurodoma atstovo vardas, pavardė, adresas, atstovavimą liudijantis dokumentas bei pareiškėjas, kurio vardu jis kreipiasi. Visi raštu, įskaitant elektroninę formą, Informatikos ir ryšių departamentui pateikti prašymai turi būti pasirašyti pareiškėjo arba jo atstovo. Asmenų prašymai raštu, atsiųsti elektroniniais ryšiais, turi būti pasirašyti saugiu elektroniniu parašu, sukurtu saugia parašo formavimo įranga ir patvirtintu galiojančiu kvalifikuotu sertifikatu, arba suformuoti elektroninėmis priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą, išskyrus atvejus, kai, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar institucijos interesų, į asmenų prašymus galima atsakyti nedelsiant.
Paslaugos suteikimo kaina: Tikslinama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Nėra duomenų
Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP
Ne
Yra galimas mokėjimas per eBankus
Ne
eBankai ne per tarpininką
Nėra duomenų
Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)
Ne
eBankai per tarpininką
Nėra duomenų
Prisijungimo būdas
Nėra duomenų
Elektronizavimo lygis
Nėra duomenų
Užsakant paslaugą reikalingas tapatybės nustatymas
Ne
Nuoroda į el. paslaugą
Informacija apie leidimų ir licencijų išdavimą verslo subjektams
Papildoma informacija
Teisės aktai
Pavadinimas Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.FA13E28615F6/TAIS_471234
Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas
Pavadinimas Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.5368B592234C/lGOrBAvuZc
Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas
Pavadinimas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.0BDFFD850A66/OCQvcNCBEt
Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas
Pavadinimas Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. "Dėl asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo"
Nuoroda http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=430792
Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. "Dėl asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo" Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. "Dėl asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo"
Pavadinimas Informatikos ir ryšių departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2007 m. gruodžio 28 d. įsakymas Nr. 5V-105 „Dėl asmenų aptarnavimo Informatikos ir ryšių departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos taikant „vieno langelio“ principą“
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.85D2C8393165/bfhSuBVosz
Informatikos ir ryšių departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2007 m. gruodžio 28 d. įsakymas Nr. 5V-105 „Dėl asmenų aptarnavimo Informatikos ir ryšių departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos taikant „vieno langelio“ principą“ Informatikos ir ryšių departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2007 m. gruodžio 28 d. įsakymas Nr. 5V-105 „Dėl asmenų aptarnavimo Informatikos ir ryšių departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos taikant „vieno langelio“ principą“
Pavadinimas Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymas
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.85C510BA700A/vHQgxeujLp
Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymas  Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymas
Pastabos
Administracinė paslauga yra galutinė
Raktažodžiai
Informacijos teikimas
Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas
Paslaugos žingsniai: 1. Fizinis ar juridinis asmuo Informatikos ir ryšių departamentui pateikia prašymą, kuriame nurodo, kokią informaciją ar dokumentą pageidauja gauti. 2. Atsakingi Informatikos ir ryšių departamento Valdymo organizavimo skyriaus darbuotojai užregistruoja prašymą ir nukreipia Informatikos ir ryšių departamento direktoriui rezoliucijai užrašyti. 3. Informatikos ir ryšių departamento direktorius vykdymui prašymą nukreipia padalinio vedėjui pagal kompetenciją. 4. Padalinio vedėjas nukreipia vykdymui konkrečiam padalinio darbuotojui, kuris parengia pareiškėjo prašomą informaciją ar dokumentus, parengia atsakymo projektą ir pateikia pasirašyti Informatikos ir ryšių departamento direktoriui. 5. Atsakingi Informatikos ir ryšių departamento Valdymo organizavimo skyriaus darbuotojai užregistruoja dokumentą. 6. Informacija pareiškėjui, atsižvelgiant į jo prašymą, gali būti įteikiama asmeniškai atvykus į Informatikos ir ryšių departamento priimamąjį, siunčiama paštu arba elektroninėmis priemonėmis.
PAS343
Užsakyk šią paslaugą elektroniniu būdu
Jūsų klausimai - mūsų atsakymai

Portalą tvarko: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Valstybės biudžetinė įstaiga, Šventaragio g. 2, LT-01510 Vilnius, juridinio asmens kodas 1886014610, www.vrm.lt

Kontaktai  |   Svetaines struktūra  |  Archyvine svetaines versija

Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems