Paslaugos rezultatas -
Suteikta konsultacija įvairiais privalomojo sveikatos draudimo klausimais
Paslaugos inicijavimo forma - Laisvos formos paklausimas (prašymas)
Paslaugos inicijavimo formos priedas -
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo - Jeigu konsultuojama bendraisiais klausimais, jokių dokumentų pateikti nereikia. Besikreipiantis asmuo, priklausomai nuo klausimo (prašymo) pobūdžio, turi pateikti kuo tikslesnę informaciją, būtiną atsakymui parengti.
Jeigu fizinis asmuo nori gauti informaciją apie save, jis turi pateikti asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus (jeigu paklausimas siunčiamas paštu, pridedamos dokumentų kopijos, patvirtintos notaro ar kitu Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytu būdu).
Jeigu asmens vardu kreipiasi jo atstovas, jis turi pateikti savo asmens tapatybę ir atstovavimą patvirtinančius dokumentus (jeigu paklausimas siunčiamas paštu, pridedamos dokumentų kopijos, patvirtintos notaro ar kitu Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytu būdu).
CUSTOM_OTHER_REQ -
BUSINESS_LEGAL_ACT_REF -
Paslauga apmokama vietoje - false
PAYMENT_CONTRACT_VIISP(Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP) - false
PAYMENT_ELECTRONIC_BANK( Yra galimas mokėjimas per eBankus) - false
EL_BANK_LIST_DIRECT(eBankai ne per tarpininką:*) -
PAYMENT_AGENT(Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)) - false
EL_BANK_LIST_THROUGH(eBankai per tarpininką:*) -
PROVIDED_EL_REF(Nuoroda į paslaugą*) -
COMMENTS(Pastabos:) - Konsultacijos teikiamos atvykus į TLK gyventojų aptarnavimo skyrius. Telefonu, paštu ir elektroniniu paštu teikiama tik bendrojo pobūdžio informacija privalomojo sveikatos draudimo klausimais.
Atsakymai į elektroniniu būdu atsiųstus ir elektroniniu parašu nepasirašytus klausimus (prašymus) pateikiami nepažeidžiant Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų informacijos teikimą bei duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų nuostatų.
Informacija įvairiais privalomojo sveikatos draudimo klausimais, taip pat ligonių kasų darbo laikas, adresai, darbuotojų el. pašto adresai, telefonų, faksų numeriai skelbiami ligonių kasų interneto svetainėse:
•VLK – http://www.vlk.lt/,
•Vilniaus TLK – http://www.vilniaustlk.lt/,
•Kauno TLK – http://www.ktlk.lt/,
•Klaipėdos TLK – http://www.klaipedostlk.lt/,
•Panevėžio TLK – http://www.paneveziotlk.lt/,
•Šiaulių TLK – http://www.siauliutlk.lt/
KEYWORDS(Raktažodžiai:) - Informacija privalomojo sveikatos draudimo klausimais, privalomasis sveikatos draudimas, konsultavimas
COMPLAINTDESCR(Skundimo tvarka:) -
ACTIONS(Susiję su paslauga veiksmai) -
ACTIONS_REF_FORM_ATT(Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas:Pavadinimas,Nuoroda į formą,Formos šablono dokumentas) -
Teisės aktai(Pavadinimas:, Nuoroda:) - Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas, 2000 m. sausio 11 d. Nr. VIII-1524
, https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.FA13E28615F6/QwCYWKrpeY
PAYMENT_BANK_DETAILS(Užmokesčio gavėjo tikslus pavadinimas, Įmonės kodas, Įmokos kodas, Užmokesčio gavėjo banko duomenys, Sąskaitos numeris, Banko pavadinimas) -
CUSTOM_RELATED_ACTIONS -
SUPERVISING_INSTITUTION -
RELATED_REGISTERS -
EXTRA_REQ_OTHER_ES -
EL_DESCRIPTION_ATTACHMENTS(Elektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas (reikalingi atlikti veiksmai):*) - konsultavimo-ir-informacijos-teikimo_2.docx
INSTRUCTION_ATTACHMENTS(Instrukcijos priedas:) -
USUAL_DESCRIPTION_ATTACHMENTS(Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas (reikalingi atlikti veiksmai)) - konsultavimo-ir-informacijos-teikimo_1.docx
Kainoraštis -
PROVIDED_USUALY_FEES_DURATIONS(Paslaugos suteikimo trukmė:(Paslaugos suteikimo trukmė:,Dienų tipas:,Komentaras),Paslaugos suteikimo kaina:(Paslaugos suteikimo kaina:,Valiuta,Trukmė,Komentaras)) -
Array
(
[0] => Array
(
[ID] => 6311539
[FOREIGN_ID] => FE253ABCF6CB7C31E0430F08CA0A80BE
[SERVICE_DESCRIPTION_ID] => 20733
[DURATION] => 20
[TYPE] => Darbo dienos
[COMMENTS] => Asmeniui atvykus į TLK gyventojų aptarnavimo skyrių arba paskambinus bendruoju konsultavimo telefonu, informacija suteikiama iš karto, jei klausimas pagal savo pobūdį nereikalingas išsamesnio nagrinėjimo.
Į paklausimus (prašymus) pateiktus raštu, kurie susiję su asmens duomenimis ar reikalauja analizės, atsakymas pateikiamas per 20 darbo dienų nuo asmens prašymo pateikimo dienos
)
)
PROVIDED_EL_FEES_DURATIONS(Paslaugos suteikimo trukmė:(Paslaugos suteikimo trukmė:,Dienų tipas:,Komentaras),Paslaugos suteikimo kaina:(Paslaugos suteikimo kaina:,Valiuta,Trukmė,Komentaras)) -
Array
(
[0] => Array
(
[ID] => 1882327
[FOREIGN_ID] => DA21F789A49747589A9E90BB40D49450
[SERVICE_DESCRIPTION_ID] => 20733
[DURATION] => 20
[TYPE] => Darbo dienos
[COMMENTS] => Į paklausimą (prašymą), pateiktą elektroniniu paštu info@vlk.lt ar per ligonių kasų interneto svetaines, atsakymas pateikiamas per 5 darbo dienas nuo paklausimo gavimo dienos.
Į paklausimus (prašymus) pateiktus el. paštu, kurie susiję su asmens duomenimis ar reikalauja analizės, atsakymas pateikiamas per 20 darbo dienų nuo asmens prašymo pateikimo dienos.
)
)