Paslaugos rezultatas - Išnagrinėti prašymai ir pranešimai
Paslaugos inicijavimo forma - Prašymas
Paslaugos inicijavimo formos priedas -
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo - Prašymas turi atitikti šiuos reikalavimus:
1. jis turi būti:
1.1. parašytas valstybine kalba (ši nuostata netaikoma prašymams, siunčiamiems paštu);
1.2. parašytas įskaitomai;
1.3. pareiškėjo pasirašytas;
2. prašyme turi būti pateikta ši informacija:
2.1. pareiškėjo vardas, pavardė, adresas (jeigu kreipiasi fizinis asmuo) arba pavadinimas, kodas, buveinės adresas (jeigu kreipiasi juridinis asmuo) ir duomenys ryšiui palaikyti;
2.2. aiškiai nurodyta (apibūdinta) paslauga, kurią prašoma suteikti, o jei pareiškėjas kreipiasi ne dėl administracinės paslaugos – konkrečiai išdėstyti norimi pateikti pasiūlymai, informacija ar nuomonė;
3. prie prašymo turi būti pridėti turimi papildomi dokumentai (dokumentai ar informacija, reikalingi prašymui nagrinėti (sprendimui priimti), kurių nėra valstybės registruose ar kitose valstybės ar savivaldybių informacinėse sistemose ir kurie nėra pateikti Fondo administravimo įstaigai) ar įstatymo nustatyta tvarka jų patvirtintos kopijos;
4. elektroniniu būdu pateiktas prašymas turi atitikti papildomus reikalavimus:
4.1. elektroninio dokumento formatą turi atpažinti Fondo valdybos informacinė sistema;
4.2. turi būti įmanoma atidaryti ir apdoroti dokumentą Fondo valdybos informacinės sistemos priemonėmis;
4.3. Fondo valdybos informacinės sistemos priemonėmis turi būti įmanoma identifikuoti elektroninį parašą ir prašymą pateikusį asmenį;
5. jeigu prašymą paduoda pareiškėjo atstovas:
5.1. prašyme turi būti nurodyti atstovo vardas, pavardė bei adresas, kuriuo turi būti išsiųstas atsakymas (sprendimas), pareiškėjo, kurio vardu jis kreipiasi, vardas, pavardė, adresas (jeigu kreipiamasi fizinio asmens vardu) arba pavadinimas, kodas, buveinės adresas (jeigu kreipiamasi juridinio asmens vardu);
5.2. turi būti pridėtas (pateiktas) atstovavimą patvirtinantis dokumentas.
Atstovavimą patvirtinantys dokumentai bei kiti prie prašymo pridėti dokumentai, išduoti užsienyje, turi būti išversti į lietuvių kalbą ir legalizuoti ar patvirtinti pažyma (Apostille), išskyrus atvejus, kai pagal Europos sąjungos teisės aktus arba Lietuvos Respublikos tarptautines sutartis dokumentas yra atleistas nuo legalizavimo ar tvirtinimo pažyma (Apostille).
CUSTOM_OTHER_REQ -
BUSINESS_LEGAL_ACT_REF -
Paslauga apmokama vietoje - false
PAYMENT_CONTRACT_VIISP(Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP) - false
PAYMENT_ELECTRONIC_BANK( Yra galimas mokėjimas per eBankus) - false
EL_BANK_LIST_DIRECT(eBankai ne per tarpininką:*) -
PAYMENT_AGENT(Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)) - false
EL_BANK_LIST_THROUGH(eBankai per tarpininką:*) -
PROVIDED_EL_REF(Nuoroda į paslaugą*) - http://draudejai.sodra.lt
COMMENTS(Pastabos:) - Gautus prašymus nagrinėja ir atsakymus į juos rengia Fondo administravimo įstaigos darbuotojas pagal kompetenciją.
KEYWORDS(Raktažodžiai:) - Prašymų ir pranešimų nagrinėjimas
COMPLAINTDESCR(Skundimo tvarka:) -
ACTIONS(Susiję su paslauga veiksmai) -
ACTIONS_REF_FORM_ATT(Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas:Pavadinimas,Nuoroda į formą,Formos šablono dokumentas) -
Teisės aktai(Pavadinimas:, Nuoroda:) - ĮSTATYMAI
Lietuvos Respublikos valstybinio socialinio draudimo įstatymas (Žin., 1991, Nr. 17-447; 2004, Nr. 171-6295);
Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas (Žin., 1999, Nr. 60-1945; 2006, Nr. 77-2975);
Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas (Žin., 2000, Nr.10-236, 2005, Nr. 139-5008).
LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS NUTARIMAI
Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 (Žin., 2007, Nr. 94 3779).
FONDO VALDYBOS DIREKTORIAUS ĮSAKYMAI
Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigose taisyklės, patvirtintos Fondo valdybos direktoriaus 2008 m. vasario 1 d. įsakymu Nr. V 69 (Žin., 2008, Nr. 18-663 );
Elektroninės draudėjų aptarnavimo sistemos naudojimo taisyklės, patvirtintos Fondo valdybos direktoriaus 2007-12-20 įsakymu Nr. V-665 (Žin, 2007, Nr. 139-5742);
Elektroninės gyventojų aptarnavimo sistemos naudojimo taisyklės, patvirtintos Fondo valdybos direktoriaus 2009-12-30 įsakymu Nr. V-780 (Žin., 2010, Nr. 3-140).,
PAYMENT_BANK_DETAILS(Užmokesčio gavėjo tikslus pavadinimas, Įmonės kodas, Įmokos kodas, Užmokesčio gavėjo banko duomenys, Sąskaitos numeris, Banko pavadinimas) -
CUSTOM_RELATED_ACTIONS -
SUPERVISING_INSTITUTION -
RELATED_REGISTERS -
EXTRA_REQ_OTHER_ES -
EL_DESCRIPTION_ATTACHMENTS(Elektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas (reikalingi atlikti veiksmai):*) -
INSTRUCTION_ATTACHMENTS(Instrukcijos priedas:) -
USUAL_DESCRIPTION_ATTACHMENTS(Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas (reikalingi atlikti veiksmai)) -
Kainoraštis -
PROVIDED_USUALY_FEES_DURATIONS(Paslaugos suteikimo trukmė:(Paslaugos suteikimo trukmė:,Dienų tipas:,Komentaras),Paslaugos suteikimo kaina:(Paslaugos suteikimo kaina:,Valiuta,Trukmė,Komentaras)) -
Array
(
[0] => Array
(
[ID] => 6821727
[FOREIGN_ID] => FE253ABCF2F07C31E0430F08CA0A80BE
[SERVICE_DESCRIPTION_ID] => 846
[DURATION] => 20
[TYPE] => Darbo dienos
[COMMENTS] => Prašymas turi būti išnagrinėtas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo jo gavimo atitinkamoje Fondo administravimo įstaigoje.
Prašymo nagrinėjimo terminas dėl objektyvių organizacinių priežasčių gali būti pratęstas iki 10 darbo dienų.
)
)
PROVIDED_EL_FEES_DURATIONS(Paslaugos suteikimo trukmė:(Paslaugos suteikimo trukmė:,Dienų tipas:,Komentaras),Paslaugos suteikimo kaina:(Paslaugos suteikimo kaina:,Valiuta,Trukmė,Komentaras)) -
Array
(
[0] => Array
(
[ID] => 2059180
[FOREIGN_ID] => FE253ABCF2F17C31E0430F08CA0A80BE
[SERVICE_DESCRIPTION_ID] => 846
[DURATION] => 20
[TYPE] => Darbo dienos
[COMMENTS] => Prašymas turi būti išnagrinėtas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo jo gavimo atitinkamoje Fondo administravimo įstaigoje.
Prašymo nagrinėjimo terminas dėl objektyvių organizacinių priežasčių gali būti pratęstas iki 10 darbo dienų.
)
)