Pasinaudodamos interneto teikiamomis mums galimybėmis, valdžios institucijos kasmet pasiūlo naujų e. paslaugų. Žinoma, svarbu ne tik perkelti paslaugas į elektroninę erdvę, bet ir padaryti jas lengvai surandamas. Portale, kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, galima rasti informaciją ir nuorodas į visas svarbiausias Lietuvoje teikiamas viešąsias ir administracines e. paslaugas.

Paslaugų filtras
Paslaugos teikėjas:
Mažeikių rajono savivaldybės administracijaX
Paslaugos gavėjai:
Viešujų paslaugų sritis:
Gyvenimo atvejai:
Išplėstinė paieška
Paslaugos tipas:
Paslaugos kaina:
Paslaugų elektronizavimo lygis:
Paslaugų teikimo rezultatai:
Prisijungimo būdai:
Mažeikių rajono savivaldybės administracija
Pavadinimas
Mažeikių rajono savivaldybės administracija
Adresas
Mažeikių rajono savivaldybės administracija Laisvės g. 8, 89223 Mažeikiai
Adresas internete
Telefonas
+37044398204
Faksas
+37044325844
Darbo laikas
I-IV 8.00-17.00,II-III 8.00-18.00 V 8.00-15.45, pietų pertrauka 12.00-12-45.
Paslaugos aprašas
Skirti priežiūros (pagalbos) išlaidų tikslinę kompensaciją

Priežiūros (pagalbos) tikslinės kompensacijos skiriamos ir mokamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos tikslinių kompensacijų įstatymu pagal asmenų, turinčių teisę gauti šias išmokas, gyvenamąją vietą Lietuvos Respublikoje.

Priežiūros (pagalbos) išlaidų tikslinės kompensacijos skiriamos ir mokamos asmenims, kurie teisės aktų nustatyta tvarka yra nustatytas specialusis nuolatinės priežiūros (pagalbos) poreikis

Asmenims, kuriems nuolatinės priežiūros pagalbos poreikis buvo nustatytas iki 2018 12 31, išliko šio dydžio tikslinės kompensacijos:

netekusiems 75-100 procentų darbingumo, ir vaikams, kuriems nustatytas sunkus neįgalumo lygis yra mokama 1 tikslinių kompensacijų bazės dydžio išmoka. 

Asmenims, netekusiems 60-70 procentų darbingumo, vaikams, kuriems nustatytas vidutinis neįgalumo lygis, ir asmenims, sukakusiems Lietuvos Respublikos valstybinių socialinio draudimo pensijų įstatymo nustatytą senatvės pensijų amžių, yra mokama 0,5 tikslinių kompensacijų bazės dydžio išmoka.

Asmenims, kuriems nuolatinės priežiūros (pagalbos) poreikis nustatytas nuo 2019 01 01, priežiūros (pagalbos) tikslinės kompensacijos yra šių dydžių:

1) asmenims, kuriems nustatytas pirmojo lygio specialusis nuolatinės priežiūros (pagalbos) poreikis, – 1,1 tikslinių kompensacijų bazės dydžio;

2) asmenims, kuriems nustatytas antrojo lygio specialusis nuolatinės priežiūros (pagalbos) poreikis, – 0,6 tikslinių kompensacijų bazės dydžio.

Priežiūros (pagalbos) išlaidų tikslinė kompensacija skiriama ir mokama nuo teisės gauti ją įgijimo dienos, tačiau ne daugiau kaip už 6 mėnesius iki dokumentų kompensacijai skirti pateikimo.

Prašymas teikiamas raštu (tiesiogiai asmeniui ar jo atstovui atvykus į Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus priimamąjį Stoties g. 18, 89226 Mažeikiai, atsiuntus prašymą paštu ar per pasiuntinį (kreipiantis į seniūniją – atitinkamos seniūnijos adresu), elektroniniais ryšiais paslaugos teikėjo elektroniniu adresu daiva.milinaviciene@mazeikiai.lt. arba per e. pristatymas informacinč sistemą; kreipiantis į seniūniją – seniūnijos teikiančio paslaugą specialisto el. adresu, jei yra galimybė identifikuoti pareiškėją arba elektroniniu būdu – elektroninės valdžios vartai (e-paslaugos), naudojantis Socialinės paramos šeimai informacine sistema (SPIS), https://www.spis.lt/.

Dėmesio: užsakyti elektroninę priežiūros (pagalbos) išlaidų tikslinės kompensacijos skyrimo paslaugą, t. y. elektroniniu būdu pateikti prašymą, gali tik tas asmuo, kuris turi teisę gauti kompensaciją arba vienas iš tėvų (įtėvių), jei kreipiamasi dėl kompensacijos skyrimo vaikui. Elektroniniu būdu pateikti prašymą galima tik deklaruotos gyvenamosios vietos savivaldybės administracijai. Dėl tikslinėmis kompensacijosskyrimo pagal faktinę gyvenamąją vietą bei kitais atvejais (pvz., kai kreipiasi globėjas arba rūpintojas) kreipkitės į šiame apraše nurodytus Savivaldybės administracijos paslaugų teikėjus, nustatyta tvarka.

Informacija apie sprendimą suteikiama tiesiogiai atvykus į Savivaldybės administraciją arba prašyme nurodytu būdu: registruotu laišku, elektroniniu laišku, per E. pristatymas informacinę sistemą arba prisijungus prie Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos (SPIS), https://www.spis.lt Dėmesio! Elektroniniu būdu pateikti prašymai turi būti pasirašyti kvalifikuotų elektroniniu parašu (t. y. naudojantis asmens tapatybės kortele arba mobiliuoju parašų arba specialia USB laikmena ir pan.)

Pagrindinė informacija
Paslaugos gavėjai
Fiziniams asmenims ne verslo tikslais
Viešujų paslaugų sritis/pogrupis
Nėra duomenų
Gyvenimo atvejis
Norint gauti socialinę išmoką
Funkcija, kurią vykdant teikiama paslauga
Valstybės perduota funkcija
Paslaugos tipas
Elektroninė paslauga; Neelektroninė paslauga
Paslaugos teikimo rezultatai

Paskirta priežiūros (pagalbos) išlaidų tikslinė kompensaciją arba teikiamas motyvuotas atsisakymas dėl neskyrimo, arba paprašoma pateikti papildomą informaciją

Susiję su paslauga veiksmai
Nėra duomenų
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
Priežiūros (pagalbos) išlaidų tikslinei kompensacijai gauti:
1. Prašymas gauti tikslinę kompensaciją;
2. Asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas (jeigu tikslinę kompensaciją prašo skirti Europos Sąjungos valstybės narės ar Europos ekonominei erdvei priklausančios Europos laisvosios prekybos asociacijos valstybės narės pilietis, – dokumentą, patvirtinantį ar suteikiantį teisę gyventi Lietuvos Respublikoje, arba šio dokumento kopiją; jeigu kreipiasi užsienietis, – Lietuvos Respublikos ilgalaikio gyventojo leidimą gyventi Europos Sąjungoje; jeigu užsieniečiui suteiktas prieglobstis Lietuvos Respublikoje, – leidimą laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje ar jo kopiją);
3. Jeigu kreipiamasi dėl tikslinės kompensacijos skyrimo 16 metų nesukakusiam asmeniui, – jo gimimą patvirtinantį dokumentą arba šio dokumento kopiją;
4. Pažymą apie asmens, kuriam prašoma skirti tikslinę kompensaciją, deklaruotą gyvenamąją vietą Lietuvos Respublikoje ar apie įtraukimą į gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą arba šio dokumento kopiją;
5. Jeigu prašymą pateikia asmens, turinčio teisę gauti tikslinę kompensaciją, įgaliotas asmuo, globėjas, rūpintojas, sutuoktinis, artimasis giminaitis ar socialinių paslaugų įstaigos darbuotojas, – dokumentą, atitinkamai patvirtinantį įgaliojimą, globos ar rūpybos nustatymą ir asmens paskyrimą globėju ar rūpintoju, santuokos sudarymą, giminystės ryšį ar darbo socialinių paslaugų įstaigoje faktą, taip pat įgalioto asmens, globėjo, rūpintojo, sutuoktinio, artimojo giminaičio ar socialinių paslaugų įstaigos darbuotojo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą arba šių dokumentų kopijas;
6. Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – NDNT) išduotą specialiųjų poreikių nustatymo pažymą arba jos kopiją.
7. Jei kreipiamasi dėl tikslinės kompensacijos mokėjimo Tikslinių kompensacijų įstatymo 5 straipsnio 5 ir 6 dalyse nustatytais atvejais (Tikslinė kompensacija, paskirta pilnamečiam asmeniui, kuris dėl sveikatos būklės negali pats atsiimti paskirtos kompensacijos, negali įgalioti kito asmens ją atsiimti (negali išreikšti savo valios) ir kuriam nepaskirtas globėjas ar rūpintojas (toliau – slaugomas asmuo), mokama veiksniam šioje srityje socialinės rizikos nepatiriančiam pilnamečiam asmeniui, kuris yra kreipęsis į teismą dėl slaugomo asmens pripažinimo neveiksniu tam tikroje srityje ar ribotai veiksniu tam tikroje srityje arba globos (rūpybos) nustatymo ir jeigu ši civilinė byla yra iškelta, arba jeigu į teismą dėl slaugomo asmens pripažinimo neveiksniu tam tikroje srityje ar ribotai veiksniu tam tikroje srityje arba globos (rūpybos) nustatymo kreipiasi prokuroras arba globos ir rūpybos institucija ir ši civilinė byla yra iškelta, tikslinė kompensacija mokama veiksniam šioje srityje socialinės rizikos nepatiriančiam pilnamečiam asmeniui, kuris kreipėsi į prokurorą ar globos ir rūpybos instituciją dėl slaugomo asmens pripažinimo neveiksniu tam tikroje srityje ar ribotai veiksniu tam tikroje srityje arba globos (rūpybos) nustatymo), kartu su prašymu paskirtą tikslinę kompensaciją mokėti asmeniui, kuris yra kreipęsis į teismą ar prokurorą, ar globos ir rūpybos instituciją dėl pilnamečio asmens, kuris dėl sveikatos būklės negali atsiimti paskirtos kompensacijos, negali įgalioti kito asmens ją atsiimti (negali išreikšti savo valios) ir kuriam nepaskirtas globėjas ar rūpintojas (toliau – slaugomas asmuo), pripažinimo neveiksniu tam tikroje srityje ar ribotai veiksniu tam tikroje srityje arba globos (rūpybos) nustatymo (toliau – slaugantis asmuo), būtina pateikti:
7.1. teismo išduotą dokumentą, patvirtinantį, kad slaugančio asmens ar prokuroro, ar globos ir rūpybos institucijos prašymu teisme iškelta civilinė byla dėl slaugomo asmens pripažinimo neveiksniu tam tikroje srityje ar ribotai veiksniu tam tikroje srityje arba globos (rūpybos) nustatymo;
7.2. dokumentą, patvirtinantį, kad asmuo, pateikęs prašymą mokėti slaugomam asmeniui paskirtą tikslinę kompensaciją, yra deklaravęs gyvenamąją vietą ar faktiškai gyvena tuo pačiu adresu kaip ir slaugomas asmuo arba jis yra slaugomo asmens artimasis giminaitis ar sutuoktinis, arba jis yra asmuo, neįregistravęs santuokos su slaugomu asmeniu, tačiau tvarkantis su juo bendrą ūkį, arba iki slaugomo asmens pilnametystės buvo jo globėjas (rūpintojas), arba šio (-ių) dokumento (-ų) kopiją (-as).
8.asmeninės banko sąskaitos rekvizitai.
Pastaba:Jei 3 - 6 punktuose nurodytuose dokumentuose esantys duomenys yra valstybės ar žinybiniuose registruose, valstybės ar savivaldybių informacinėse sistemose arba tikslines kompensacijas mokanti įstaiga šiuos duomenis gauna pagal duomenų teikimo sutartis,jų pareikti nereikia.
Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas
Nėra duomenų
Užmokesčio gavėjo duomenys
Nėra duomenų
Paslaugos teikėjo kontaktinė informacija
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Vita Motuzaitė
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus vyriausioji specialistė
Telefonas: +37044390676
Mobilusis telefonas: Nėra duomenų
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: vita.motuzaite@mazeikiai.lt
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Joana Žiubikaitė
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus vyriausioji specialistė
Telefonas: +37044390676
Mobilusis telefonas: Nėra duomenų
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: joana.ziubikaite@mazeikiai.lt
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Rugilė Žalkauskiene
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus vyresn. specialistė (Laižuvos seniūnijoje)
Telefonas: Nėra duomenų
Mobilusis telefonas: +37067951266
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: rugile.zalkauskiene@mazeikiai.lt
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Rasa Tamašauskienė
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus vyresn. specialistė (Mažeikių apyl. seniūnijoje
Telefonas: Nėra duomenų
Mobilusis telefonas: +37065618934
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: rasa.tamasauskiene@mazeikiai.lt
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Toma Paulauskienė
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus vyresn. specialistė (Reivyčių seniūnijoje)
Telefonas: Nėra duomenų
Mobilusis telefonas: +37067799941
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: toma.paulauskiene@mazeikiai.lt
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Janina Jaremčiukienė
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus vyresn. specialistė (Sedos seniūnijoje)
Telefonas: Nėra duomenų
Mobilusis telefonas: +37065595969
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: janina.jaremciukiene@mazeikiai.lt
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Birutė Liseckienė
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus vyresn. specialistė (Šerkšnėnų seniūnijoje)
Telefonas: Nėra duomenų
Mobilusis telefonas: +37061632958
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: birute.liseckiene@mazeikiai.lt
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Elena Ulskienė
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus vyresn. specialistė (Tirkšlių seniūnijoje)
Telefonas: Nėra duomenų
Mobilusis telefonas: +37065544043
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: elena.ulskiene@mazeikiai.lt
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Laima Kaminskienė
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus vyresn. specialistė (Viekšnių seniūnijoje)
Telefonas: Nėra duomenų
Mobilusis telefonas: +37064182403
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: laima.kaminskiene@mazeikiai.lt
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Rasita Petrolevičienė
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus vyresn. specialistė (Židikų seniūnijoje)
Telefonas: Nėra duomenų
Mobilusis telefonas: +37069936071
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: rasita.petroleviciene@mazeikiai.lt
Paslaugos teikimas
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Paslaugos žingsniai:
1. Paslaugos gavėjas pateikia prašymą atvykęs į Socialinės paramos skyrų arba seniūnijoje pagal gyvenamąją vietą arba registruotu laišku arba per atstovą ar per e. pristatymas informacinę sistemą;
2. Paslaugos vykdytojas patikrina prašymą teikiančio asmens tapatybę.
3. Prašymo gavimo dieną registruoja ir įteikia (jeigu prašymas gautas paštu, išsiunčia) informacinį lapelį, kuriame nurodo jų priėmimo datą;
4. Paslaugos vykdytojas išnagrinėja prašymą, priima sprendimą skirti ar atsisakyti skirti šalpos išmoką per 10 darbo dienų nuo atitinkamo prašymo su visais reikiamais dokumentais arba papildomų dokumentų gavimo;
5. Apie priimtą sprendimą skirti pensiją Savivaldybės administracija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo praneša pareiškėjui;
6. Jeigu prie nurodyto prašymo pridėti ne visi reikiami dokumentai ir per 2 mėnesius nuo dienos, kurią pareiškėjui buvo įteiktas (išsiųstas) informacinis lapelis, dokumentai nepateikiami, savivaldybės administracija per 5 darbo dienas nuo tos dienos, kurią baigėsi terminas, per kurį turėjo būti pateikti dokumentai, priima sprendimą prašymo nenagrinėti. Per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo pareiškėjui išsiunčiama priimto sprendimo, kuriame nurodomos atsisakymo nagrinėti prašymą priežastys ir šio sprendimo apskundimo tvarka, kopija ir grąžinami jo pateikti dokumentai;
7. Už praėjusį mėnesį, iki einamojo mėnesio 25 dienos kompensacija pervedama į paslaugos gavėjo asmeninę sąskaitą Lietuvos Respublikos teritorijoje esančiame banke ar banko skyriuje arba mokama per valstybės įmonės Lietuvos pašto vietos paštą pagal išmokos gavėjo gyvenamąją vietą Lietuvos Respublikos teritorijoje.
8. Paslaugos gavėjas apie priimtą sprendimą informuojamas prašyme nurodytu informavimo būdu: asmeniškai įteikiant pranešimą, registruotu paštu, elektroniniu paštu, per e. pristatymas informacinę sistemą.
Paslauga apmokama vietoje
Ne
Paslaugos inicijavimo forma
Prašymas gauti tikslinę kompensaciją SP 6(2).
Paslaugos suteikimo kaina: Tikslinama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
1. Paslaugos gavėjas arba įgaliotas asmuo prisijungia prie Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos (SPIS) https://www.spis.lt/ per Lietuvos komercinių bankų prisijungimo prie elektroninės bankininkystės priemones, kvalifikuotą skaitmeninį sertifikatą, išduotą kvalifikuoto elektroninio parašo paslaugų teikėjo, asmens tapatybės kortelės skaitmeninį sertifikatą arba kitus Elektroniniuose valdžios vartuose (www.epaslaugos.lt) numatytus būdus;
2. Paslaugos gavėjas užpildo ir pateikia elektroninę prašymo formą (kurią reikia pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu).;
3. Paslaugos vykdytojas išnagrinėja prašymą ir priima sprendimą arba patenkinti prašymą, arba atmeta prašymą, arba informuoja paslaugos gavėją dėl prašymo papildymo;
4. Pradedama mokėti kompensacija arba motyvuotas neigiamas sprendimas įteikiamas tiesiogiai atvykus į Savivaldybės administraciją arba prašyme nurodytu būdu: registruotu laišku, elektroniniu laišku, per E. pristatymas informacinę sistemą arba prisijungus prie Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos (SPIS), https://www.spis.lt/
Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP
Ne
Yra galimas mokėjimas per eBankus
Ne
eBankai ne per tarpininką
Nėra duomenų
Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)
Ne
eBankai per tarpininką
Nėra duomenų
Prisijungimo būdas
Nėra duomenų
Elektronizavimo lygis
4
Užsakant paslaugą reikalingas tapatybės nustatymas
Taip
Nuoroda į el. paslaugą
Paslaugos suteikimo kaina: Nemokama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Informacija apie leidimų ir licencijų išdavimą verslo subjektams
Papildoma informacija
Teisės aktai
Pavadinimas Lietuvos Respublikos tikslinių kompensacijų įstatymas

Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/398a02704a6f11e6b5d09300a16a686c
Lietuvos Respublikos tikslinių kompensacijų įstatymas<br/> <br/> Lietuvos Respublikos tikslinių kompensacijų įstatymas


Pavadinimas EUROPOS PARLAMENTO IR TARYBOS REGLAMENTO (EB) Nr. 987/2009, NUSTATANČIO
REGLAMENTO (EB) Nr. 883/2004 DĖL SOCIALINĖS APSAUGOS SISTEMŲ KOORDINAVIMO
ĮGYVENDINIMO TVARKĄ, 21 STRAIPSNIO ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠAS
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/TAR.82CF79BA917B
EUROPOS PARLAMENTO IR TARYBOS REGLAMENTO (EB) Nr. 987/2009, NUSTATANČIO<br/>REGLAMENTO (EB) Nr. 883/2004 DĖL SOCIALINĖS APSAUGOS SISTEMŲ KOORDINAVIMO<br/>ĮGYVENDINIMO TVARKĄ, 21 STRAIPSNIO ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠAS EUROPOS PARLAMENTO IR TARYBOS REGLAMENTO (EB) Nr. 987/2009, NUSTATANČIO
REGLAMENTO (EB) Nr. 883/2004 DĖL SOCIALINĖS APSAUGOS SISTEMŲ KOORDINAVIMO
ĮGYVENDINIMO TVARKĄ, 21 STRAIPSNIO ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠAS

Pavadinimas ŠALPOS NEĮGALUMO PENSIJŲ, ŠALPOS SENATVĖS PENSIJŲ, ŠALPOS KOMPENSACIJŲ IR TIKSLINIŲ KOMPENSACIJŲ SKYRIMO IR MOKĖJIMO VADOVAUJANTIS EUROPOS SĄJUNGOS SOCIALINĖS APSAUGOS SISTEMŲ KOORDINAVIMO REGLAMENTAIS TVARKOS APRAŠAS, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 2 d. įsakymu Nr. A1-211
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/c23487402f2411e78397ae072f58c508
ŠALPOS NEĮGALUMO PENSIJŲ, ŠALPOS SENATVĖS PENSIJŲ, ŠALPOS KOMPENSACIJŲ IR TIKSLINIŲ KOMPENSACIJŲ SKYRIMO IR MOKĖJIMO VADOVAUJANTIS EUROPOS SĄJUNGOS SOCIALINĖS APSAUGOS SISTEMŲ KOORDINAVIMO REGLAMENTAIS TVARKOS APRAŠAS, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 2 d. įsakymu Nr. A1-211 ŠALPOS NEĮGALUMO PENSIJŲ, ŠALPOS SENATVĖS PENSIJŲ, ŠALPOS KOMPENSACIJŲ IR TIKSLINIŲ KOMPENSACIJŲ SKYRIMO IR MOKĖJIMO VADOVAUJANTIS EUROPOS SĄJUNGOS SOCIALINĖS APSAUGOS SISTEMŲ KOORDINAVIMO REGLAMENTAIS TVARKOS APRAŠAS, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 2 d. įsakymu Nr. A1-211
Pavadinimas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. birželio 27 d. įsakymas Nr. A1-183 „Dėl kai kurių socialinei paramai gauti reikalingų formų patvirtinimo“ su vėlesniais jo pakeitimais
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/TAR.BC20ABB451B4
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. birželio 27 d. įsakymas Nr. A1-183 „Dėl kai kurių socialinei paramai gauti reikalingų formų patvirtinimo“ su vėlesniais jo pakeitimais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. birželio 27 d. įsakymas Nr. A1-183 „Dėl kai kurių socialinei paramai gauti reikalingų formų patvirtinimo“ su vėlesniais jo pakeitimais
Pastabos
Nėra duomenų
Raktažodžiai
Skirti priežiūros (pagalbos) išlaidų tikslinę kompensaciją, tikslinė kompensacija
Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas
schema.docx schema.docx
Paslaugos žingsniai:
1. Paslaugos gavėjas pateikia prašymą atvykęs į Socialinės paramos skyrų arba seniūnijoje pagal gyvenamąją vietą arba registruotu laišku arba per atstovą ar per e. pristatymas informacinę sistemą;
2. Paslaugos vykdytojas patikrina prašymą teikiančio asmens tapatybę.
3. Prašymo gavimo dieną registruoja ir įteikia (jeigu prašymas gautas paštu, išsiunčia) informacinį lapelį, kuriame nurodo jų priėmimo datą;
4. Paslaugos vykdytojas išnagrinėja prašymą, priima sprendimą skirti ar atsisakyti skirti šalpos išmoką per 10 darbo dienų nuo atitinkamo prašymo su visais reikiamais dokumentais arba papildomų dokumentų gavimo;
5. Apie priimtą sprendimą skirti pensiją Savivaldybės administracija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo praneša pareiškėjui;
6. Jeigu prie nurodyto prašymo pridėti ne visi reikiami dokumentai ir per 2 mėnesius nuo dienos, kurią pareiškėjui buvo įteiktas (išsiųstas) informacinis lapelis, dokumentai nepateikiami, savivaldybės administracija per 5 darbo dienas nuo tos dienos, kurią baigėsi terminas, per kurį turėjo būti pateikti dokumentai, priima sprendimą prašymo nenagrinėti. Per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo pareiškėjui išsiunčiama priimto sprendimo, kuriame nurodomos atsisakymo nagrinėti prašymą priežastys ir šio sprendimo apskundimo tvarka, kopija ir grąžinami jo pateikti dokumentai;
7. Už praėjusį mėnesį, iki einamojo mėnesio 25 dienos kompensacija pervedama į paslaugos gavėjo asmeninę sąskaitą Lietuvos Respublikos teritorijoje esančiame banke ar banko skyriuje arba mokama per valstybės įmonės Lietuvos pašto vietos paštą pagal išmokos gavėjo gyvenamąją vietą Lietuvos Respublikos teritorijoje.
8. Paslaugos gavėjas apie priimtą sprendimą informuojamas prašyme nurodytu informavimo būdu: asmeniškai įteikiant pranešimą, registruotu paštu, elektroniniu paštu, per e. pristatymas informacinę sistemą.
PAS3654
Užsakyk šią paslaugą elektroniniu būdu
Jūsų klausimai - mūsų atsakymai

Portalą tvarko: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Valstybės biudžetinė įstaiga, Šventaragio g. 2, LT-01510 Vilnius, juridinio asmens kodas 1886014610, www.vrm.lt

Kontaktai  |   Svetaines struktūra  |  Archyvine svetaines versija

Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems