Pasinaudodamos interneto teikiamomis mums galimybėmis, valdžios institucijos kasmet pasiūlo naujų e. paslaugų. Žinoma, svarbu ne tik perkelti paslaugas į elektroninę erdvę, bet ir padaryti jas lengvai surandamas. Portale, kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, galima rasti informaciją ir nuorodas į visas svarbiausias Lietuvoje teikiamas viešąsias ir administracines e. paslaugas.

Paslaugų filtras
Paslaugos teikėjas:
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijaX
Paslaugos gavėjai:
Viešujų paslaugų sritis:
Gyvenimo atvejai:
Išplėstinė paieška
Paslaugos tipas:
Paslaugos kaina:
Paslaugų elektronizavimo lygis:
Paslaugų teikimo rezultatai:
Prisijungimo būdai:
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija
Pavadinimas
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija
Adresas
Vilnius, Gedimino pr. 17, LT-01505
Adresas internete
El paštas
Telefonas
+370 5 26 12363
Faksas
+370 5 21 24335
Darbo laikas
I-IV 8:00 – 17:00, V 8:00 – 15:45
Paslaugos aprašas
Skundo priėmimas

Paslauga teikiama asmenims, kurie raštu kreipiasi į Susisiekimo ministeriją ir nurodo, kad yra pažeistos jo ar kitų asmenų teisės ar teisėti interesai, ir prašo juos apginti. Skundas pateikiamas raštu asmeniui ar jo atstovui atvykus į Susisiekimo ministeriją, siunčiant paštu ar elektroniniu paštu. Asmuo turi nurodyti savo vardą, pavardę arba kitus kontaktinius duomenis (gyvenamąją vietą, el. pašto adresą, telefono Nr.). Asmeniui atsakoma tokiu būdu, kokiu buvo pateiktas prašymas, jei asmuo nepageidauja gauti atsakymą kitu būdu.

Pagrindinė informacija
Paslaugos gavėjai
Fiziniams asmenims ne verslo tikslais
Viešujų paslaugų sritis/pogrupis
Kitos paslaugos; Asmenų priėmimas ir aptarnavimas; Susisiekimo ir ryšių paslaugos; Kita
Gyvenimo atvejis
Kita
Funkcija, kurią vykdant teikiama paslauga
Nėra duomenų
Paslaugos tipas
Neelektroninė paslauga
Paslaugos teikimo rezultatai

Pateiktas atsakymas į skundą.

Susiję su paslauga veiksmai
Nėra duomenų
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
Asmens skundas.
Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas
Nėra duomenų
Užmokesčio gavėjo duomenys
Nėra duomenų
Paslaugos teikėjo kontaktinė informacija
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Džeralda Tylienė
Pareigos: Susisiekimo ministerijos Dokumentų valdymo skyriaus vedėja
Telefonas: +37052612363
Mobilusis telefonas: Nėra duomenų
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: dzeralda.tyliene@sumin.lt
Paslaugos teikimas
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Asmuo kreipiasi į Susisiekimo ministerijos „vieno langelio“ principu dirbantį darbuotoją su pateikdamas skundą/pranešimą (atvykus į Susisiekimo ministeriją, siunčiant paštu ar elektroniniu paštu). Atsakymas į skundą/pranešimą, suderintas su Susisiekimo ministerijos administracijos padaliniais (ministerijos reguliavimo sričiai priskirtomis įmonėmis, įstaigomis ir bendrovėmis), asmeniui pateikiamas tokiu būdu, kokiu buvo pateiktas, jei asmuo nepageidauja gauti atsakymą kitu būdu. Veiksmų, atliekamų nagrinėjant skundus/pranešimus, sekos schema pridedama.
Paslauga apmokama vietoje
Ne
Paslaugos inicijavimo forma
Asmens skundo, pranešimo pildymo forma pridedama.
Paslaugos inicijavimo formos priedas
Paslaugos suteikimo kaina: Tikslinama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Nėra duomenų
Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP
Ne
Yra galimas mokėjimas per eBankus
Ne
eBankai ne per tarpininką
Nėra duomenų
Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)
Ne
eBankai per tarpininką
Nėra duomenų
Prisijungimo būdas
Nėra duomenų
Elektronizavimo lygis
Nėra duomenų
Užsakant paslaugą reikalingas tapatybės nustatymas
Ne
Informacija apie leidimų ir licencijų išdavimą verslo subjektams
Papildoma informacija
Teisės aktai
Pavadinimas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas,
Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas,
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimas Nr. 875 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“.
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.0BDFFD850A66/asrhttps://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.FA13E28615F6/asrhttps://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.6565D97B9AA2/asr
Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas, <br/>Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas,<br/>Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimas Nr. 875 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“.  Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas,
Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas,
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimas Nr. 875 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“.

Pastabos
Nėra duomenų
Raktažodžiai
Nėra duomenų
Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas
veiksmu_schema.docx veiksmu_schema.docx
Asmuo kreipiasi į Susisiekimo ministerijos „vieno langelio“ principu dirbantį darbuotoją su pateikdamas skundą/pranešimą (atvykus į Susisiekimo ministeriją, siunčiant paštu ar elektroniniu paštu). Atsakymas į skundą/pranešimą, suderintas su Susisiekimo ministerijos administracijos padaliniais (ministerijos reguliavimo sričiai priskirtomis įmonėmis, įstaigomis ir bendrovėmis), asmeniui pateikiamas tokiu būdu, kokiu buvo pateiktas, jei asmuo nepageidauja gauti atsakymą kitu būdu. Veiksmų, atliekamų nagrinėjant skundus/pranešimus, sekos schema pridedama.
PAS722
Prašymo formos
Atnaujinta
2019-04-26
Jūsų klausimai - mūsų atsakymai

Portalą tvarko: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Valstybės biudžetinė įstaiga, Šventaragio g. 2, LT-01510 Vilnius, juridinio asmens kodas 1886014610, www.vrm.lt

Kontaktai  |   Svetaines struktūra  |  Archyvine svetaines versija

Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems