Pasinaudodamos interneto teikiamomis mums galimybėmis, valdžios institucijos kasmet pasiūlo naujų e. paslaugų. Žinoma, svarbu ne tik perkelti paslaugas į elektroninę erdvę, bet ir padaryti jas lengvai surandamas. Portale, kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, galima rasti informaciją ir nuorodas į visas svarbiausias Lietuvoje teikiamas viešąsias ir administracines e. paslaugas.

Paslaugų filtras
Paslaugos teikėjas:
Mažeikių rajono savivaldybės administracijaX
Paslaugos gavėjai:
Viešujų paslaugų sritis:
Gyvenimo atvejai:
Išplėstinė paieška
Paslaugos tipas:
Paslaugos kaina:
Paslaugų elektronizavimo lygis:
Paslaugų teikimo rezultatai:
Prisijungimo būdai:
Mažeikių rajono savivaldybės administracija
Pavadinimas
Mažeikių rajono savivaldybės administracija
Adresas
Mažeikių rajono savivaldybės administracija Laisvės g. 8, 89223 Mažeikiai
Adresas internete
Telefonas
+37044398204
Faksas
+37044325844
Darbo laikas
I-IV 8.00-17.00,II-III 8.00-18.00 V 8.00-15.45, pietų pertrauka 12.00-12-45.
Paslaugos aprašas
Skundų, prašymų, kreipimųsi dėl viešosios tvarkos pažeidimų nagrinėjimas

Asmenų skundai, prašymai, kreipimaisi viešosios tvarkos pažeidimo klausimais teikiami raštu (tiesiogiai asmeniui ar jo atstovui atvykus į Savivaldybės administracijos Viešosios tvarkos skyriui 205C kab., Stoties g. 18, 89226 Mažeikiai, atsiuntus prašymą paštu ar per pasiuntinį), elektroniniais ryšiais elektroninio pašto adresu nerijus.rapsys@mazeikiai.lt , jei yra galimybė identifikuoti pareiškėją arba prisijungus prie elektroninių valdžios vartų https://www.epaslaugos.lt/portal/service/42600/23660 (Asmens skundo ar prašymo priėmimas bei nagrinėjimas savivaldybėje). Asmuo apie priimtą sprendimą informuojamas prašyme nurodytu būdu: atvykęs į Savivaldybės administraciją, registruotu laišku arba per E. pristatymo sistemą, arba prisijungęs prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt) (jeigu paslauga buvo užsakyta elektroniniu būdu). Dėmesio! Elektroniniu būdu pateikti prašymai turi būti pasirašyti kvalifikuotų elektroniniu parašu (t. y. naudojantis asmens tapatybės kortele arba mobiliuoju parašų arba specialia USB laikmena ir pan.).

Pagrindinė informacija
Paslaugos gavėjai
Fiziniams asmenims ne verslo tikslais; Juridiniams asmenims ne verslo tikslais; Juridiniams asmenims verslo tikslais; Fiziniams asmenims verslo tikslais
Viešujų paslaugų sritis/pogrupis
Viešoji tvarka ir renginiai
Gyvenimo atvejis
Norint pranešti apie nusikaltimą; Kita
Funkcija, kurią vykdant teikiama paslauga
Savarankiška funkcija
Paslaugos tipas
Elektroninė paslauga; Neelektroninė paslauga
Paslaugos teikimo rezultatai

Atsakymas į pateiktą skundą arba prašymą.

Susiję su paslauga veiksmai
Nėra duomenų
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
Pateikiamas rekomenduojamos (laisvos) formos pranešimas, prašymas.
Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas
Nėra duomenų
Užmokesčio gavėjo duomenys
Nėra duomenų
Paslaugos teikėjo kontaktinė informacija
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Raimonda Rimkuvienė
Pareigos: Viešosios tvarkos skyriaus vyr. specialistė
Telefonas: +37044395326
Mobilusis telefonas: +37068541505
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: raimonda.rimkuviene@mazeikiai.lt
Paslaugos teikėjas
Vardas ir pavardė: Artūras Šaltkauskas
Pareigos: Viešosios tarkos skyriaus vedėjo pavaduotohjas
Telefonas: Nėra duomenų
Mobilusis telefonas: +37064030911
Faksas: Nėra duomenų
El. paštas: arturas.saltkauskas@mazeikiai.lt
Paslaugos teikimas
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Viešosios tvarkos skyriui tiesiogiai teikiami tik su viešosios tvarkos klausimais susiję skundai, prašymai, kreipimaisi. Pageidaujant tais klausimais užsakymus teikti per Elektroninius valdžios vartus – galioja bendra skundų, prašymų, kreipimųsi teikimo tvarka Savivaldybei, Savivaldybės administracijai.
Asmuo apie priimtą sprendimą informuojamas prašyme nurodytu būdu: atvykęs į Savivaldybės administraciją, registruotu laišku arba per E. pristatymo sistemą, arba prisijungęs prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt) (jeigu paslauga buvo užsakyta elektroniniu būdu).
Paslauga apmokama vietoje
Ne
Paslaugos inicijavimo forma
PRANEŠIMAS, PRAŠYMAS,
Paslaugos inicijavimo formos priedas
Paslaugos suteikimo kaina: Tikslinama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
El. paslaugos žingsniai:
1. Paslaugos gavėjas arba įgaliotas asmuo prisijungia prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt) per Lietuvos komercinių bankų prisijungimo prie elektroninės bankininkystės priemones, kvalifikuotą skaitmeninį sertifikatą, išduotą kvalifikuoto elektroninio parašo paslaugų teikėjo, asmens tapatybės kortelės skaitmeninį sertifikatą arba kitus Elektroniniuose valdžios vartuose (www.epaslaugos.lt) numatytus būdus;
2. Paslaugos gavėjas užpildo ir pateikia elektroninę prašymo formą (kurią reikia pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu).;
3. Paslaugos vykdytojas išnagrinėja prašymą ir priima sprendimą arba patenkinti prašymą, arba atmeta prašymą, arba informuoja paslaugos gavėją dėl prašymo papildymo;
4. Paslaugos gavėjas apie priimtą sprendimą informuojamas prašyme nurodytu būdu: atvykęs į Savivaldybės administraciją, registruotu laišku ar per E. pristatymo informacinę sistemą, arba prisijungęs prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt).
Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP
Ne
Yra galimas mokėjimas per eBankus
Ne
eBankai ne per tarpininką
Nėra duomenų
Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)
Ne
eBankai per tarpininką
Nėra duomenų
Prisijungimo būdas
Juridiniams asmenims verslo tikslais:
   - El. parašo naudotojams;
   - Bankai;
   - Asmens tapatybės kortelė;
Fiziniams asmenims ne verslo tikslais:
   - El. parašo naudotojams;
   - ES šalių tapatybės kortelė (STORK);
   - Bankai;
   - Asmens tapatybės kortelė;
Juridiniams asmenims ne verslo tikslais:
   - El. parašo naudotojams;
   - ES šalių tapatybės kortelė (STORK);
   - Bankai;
   - Asmens tapatybės kortelė;
   - Valstybės tarnautojo pažymėjimas;
Fiziniams asmenims verslo tikslais:
   - El. parašo naudotojams;
   - Bankai;
   - Asmens tapatybės kortelė;
Elektronizavimo lygis
3
Užsakant paslaugą reikalingas tapatybės nustatymas
Taip
Nuoroda į el. paslaugą
Paslaugos suteikimo kaina: Nemokama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Informacija apie leidimų ir licencijų išdavimą verslo subjektams
Papildoma informacija
Teisės aktai
Pavadinimas Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymas
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/TAR.D0CD0966D67F
Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymas Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymas
Pavadinimas Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. rugpjūčio 26 d. nutarimu Nr. 913
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/TAR.6565D97B9AA2
Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. rugpjūčio 26 d. nutarimu Nr. 913 Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. rugpjūčio 26 d. nutarimu Nr. 913
Pavadinimas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/TAR.0BDFFD850A66
Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas   Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas
Pastabos
Teikiama neatlygintinai.
Jeigu dėl viešosios tvarkos pažeidimų kreipiamasi bendrąja skundų, prašymų, pranešimų pateikimo Savivaldybei tvarka, tokiu atveju duomenis galima pateikti prisijungus prie elektroninių valdžios vartų https://www.epaslaugos.lt/portal/service/42600/23660 (Asmens skundo ar prašymo priėmimas bei nagrinėjimas savivaldybėje).
Raktažodžiai
prašymas, pranešimas, viešoji tvarka
Elektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas
Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas
veiksmu-sekos-schema.docx veiksmu-sekos-schema.docx
Viešosios tvarkos skyriui tiesiogiai teikiami tik su viešosios tvarkos klausimais susiję skundai, prašymai, kreipimaisi. Pageidaujant tais klausimais užsakymus teikti per Elektroninius valdžios vartus – galioja bendra skundų, prašymų, kreipimųsi teikimo tvarka Savivaldybei, Savivaldybės administracijai.
Asmuo apie priimtą sprendimą informuojamas prašyme nurodytu būdu: atvykęs į Savivaldybės administraciją, registruotu laišku arba per E. pristatymo sistemą, arba prisijungęs prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt) (jeigu paslauga buvo užsakyta elektroniniu būdu).
PAS31886
Užsakyk šią paslaugą elektroniniu būdu
Prašymo formos
Atnaujinta
2019-02-15
Jūsų klausimai - mūsų atsakymai

Portalą tvarko: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Valstybės biudžetinė įstaiga, Šventaragio g. 2, LT-01510 Vilnius, juridinio asmens kodas 1886014610, www.vrm.lt

Kontaktai  |   Svetaines struktūra  |  Archyvine svetaines versija

Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems